![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Voiko kukaan auttaa? Oma PC jäädytti, Käänsin sen pois manuaalisesti, Käänsin sen ja Windows otti AGES liian avoin, Sitten Windows Kirjaudu ruutu jossa olemme 3 nimiä se pyytää meitä kaikkia salasanan, mutta kukaan meistä ei ole salasanoja! ![]() Sitten jos kirjoitat jotain tai Enter että salasana-ruutuun kuvaruutu musta viesti ruutuun sanomalla: LOGON MESSAGE Järjestelmä ei LOG ON NYT koska verkkotunnus: ( "ja sitten pitkä koodi") ei Olen Windows XP Home En voi edes kirjautua tai tehdä mitään PC onneksi minulla on vielä minun laptop liian voi myös tehdä tämän Voiko kuka tahansa haluta auttaa Kiitos kaikille KATE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Kate Tervetuloa TCF * wave *
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei pysty muodostamaan yhteyttä GoDaddy verkkotunnuksen | oluomoolubisi | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 18th Jun 2009 18:53 |
| Ostaminen on domain-nimi ja hosting | simulacrum | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 5th Jun 2009 09:04 |
| Mistä ostaa verkkotunnus? | orangemanta | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 20th Apr 2009 00:08 |
| Rekisteröityminen verkkotunnuksesi nimi, jolla on Web-isäntänä | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 7th Jun 2007 08:17 |
| Kaikki hyvät Domain Name sivustoja? | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3rd Kesäkuu 2007 11:58 |
| Thread Tools | |
| |