![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ikke ønsker SP1? Bare bruge den Vinduer Service Emballere Spærret Værktøj at holde Windows Update fra installerer den. Bare Witness |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Du plejede at være i stand til at sætte kryds i "vis ikke denne opdatering igen"!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Thats sandt. Jeg har ikke bemærket, at indslag i lang tid. Et andet eksempel på M $ tænkning for forbrugerne! |
|
| |||
| |||
| Du er nødt til at gøre brugerdefinerede opdatere, og klik derefter på plus-tegnet og derefter markere feltet til at afvise en opdatering. Jeg har en HP LaserJet en, der faktisk aldrig nogensinde installeres, men vil bede om en genstart ved hver opdatering.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21. dec 2008 12:49 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 marts 2008 11:46 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |