mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool

Reply

Thread Tools
Old 10 maj 2008, 12:24
Redaktør Gruppen

Default Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool

Ikke ønsker SP1? Bare bruge den Vinduer Service Emballere Spærret Værktøj at holde Windows Update fra installerer den.

Bare Witness

Old 10. maj 2008, 14:00
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Ikke ønsker SP1? Bare bruge den Vinduer Service Emballere Spærret Værktøj at holde Windows Update fra installerer den.

Bare Witness

Du plejede at være i stand til at sætte kryds i "vis ikke denne opdatering igen"!

Old 10 maj 2008, 14:18
Redaktør Gruppen

Thats sandt. Jeg har ikke bemærket, at indslag i lang tid. Et andet eksempel på M $ tænkning for forbrugerne!

Old 10 maj 2008, 15:21
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Thats sandt. Jeg har ikke bemærket, at indslag i lang tid. Et andet eksempel på M $ tænkning for forbrugerne!
Du er nødt til at gøre brugerdefinerede opdatere, og klik derefter på plus-tegnet og derefter markere feltet til at afvise en opdatering. Jeg har en HP LaserJet en, der faktisk aldrig nogensinde installeres, men vil bede om en genstart ved hver opdatering.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista Bubba Windows-operativsystemer 4 27. maj 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 stald Windows-operativsystemer 6 21. mar 2009 08:54
Vista Service Pack 1 DriFT01 General Software Chat 3 21. dec 2008 12:49
Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. evilfantasy Windows-operativsystemer 54 18 marts 2008 11:46
Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? Hybr! D Windows-operativsystemer 11 5 januar 2008 01:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.