mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Willen niet dat Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool

Reply

Thread Tools
Old 10 mei 2008, 12:24
Moderator Groep

Wilt u niet SP1? Gebruik de Windows Service Pack Blocker Tool te houden van Windows Update te installeren.

Bare Witness

Old 10 mei 2008, 14:00
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Wilt u niet SP1? Gebruik de Windows Service Pack Blocker Tool te houden van Windows Update te installeren.

Bare Witness

U gebruikt te kunnen tick "vertonen deze update niet opnieuw"!

Old 10 mei 2008, 14:18
Moderator Groep

Thats true. Ik heb niet gemerkt dat de functie in een tijdje. Een ander voorbeeld van M $ te denken voor de consument!

Old 10 mei 2008, 15:21
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Thats true. Ik heb niet gemerkt dat de functie in een tijdje. Een ander voorbeeld van M $ te denken voor de consument!
U hoeft te doen aangepaste bijwerken, klik vervolgens op het plusteken en vervolgens vink het vakje aan om een update te weigeren. Ik heb een HP LaserJet een die nooit echt ooit installeert, maar zou vragen voor een herstart bij elke update.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.