![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ser en masse mennesker laver dobbelt støvler af XP og Vista eller XP og Linux eller Vista og Linux eller en kombination af disse. Mit spørgsmål her er: hvorfor? hvad der gør gøre tingene på den måde lettere / bedre / mere effektive? eller er det en af dem ", fordi jeg kan" ting? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi jeg gerne Vista og jeg gerne XP. Jeg kan lide dem for forskellige ting - jeg bruger Vista, når jeg er slacking off og XP, når jeg er nødt til at arbejde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista: ser bedre, men har brug for flere system ressourcer
xp: hurtigere end vista men ser plain og mangler stil linux: gør alt vinduer gør, og hurtigere, det er mindre restriktiv, men det kan ikke afspille mange spil Jeg dual boot vista 64 bit home Prem og * buntu linux Jeg bruger Linux til alt bortset fra spil Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hovedsagelig til "test vandet" med Vista, uden helt Messing deres nuværende XP installation. Det er også billigere at opdele en harddisk i to i stedet for at købe en ny dedikeret til Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også nogle software og hardware, vil ikke fungere i Vista, så en dual boot med XP, løser problemet.