![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zie een hoop mensen doen dual boot van XP en Vista of XP en Linux of Vista en Linux of een combinatie hiervan. Mijn vraag is: waarom? wat maakt om dingen te doen die manier makkelijker / beter / efficiënter? of is het een van die "want ik kan" dingen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omdat ik net als Vista, en ik graag XP. Ik hou ze voor verschillende dingen - ik gebruik Vista als ik verslappen uitschakelen en XP als ik moet werken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista: ziet er beter uit, maar heeft behoefte aan meer systeembronnen
XP: sneller dan Vista, maar ziet er gewoon en ontbeert stijl Linux: alles ramen doet en sneller, het is minder beperkende maar kan niet spelen veel spellen i dual boot Vista 64 bit home Prem en * buntu linux Ik gebruik Linux voor alles behalve games Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Voornamelijk aan "het testen van het water" met Vista, zonder volledig Messing hun huidige XP-installatie. Het is ook goedkoper te splitsen een harde schijf in twee in plaats van kopen van een nieuwe een gewijd aan Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook een aantal software-en hardware werkt niet in Vista, dus een dual boot met XP, lost het probleem.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| More Than Dual boot? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows besturingssystemen | 2 | 10 mei 2009 12:29 |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows besturingssystemen | 3 | 28 aug 2008 16:12 |
| Dual-boot Mac OS X op XP? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26 feb 2008 04:16 |
| Dual Boot Systeem | ChuckII | Windows besturingssystemen | 11 | 19 Jan 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |