![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ser mange mennesker gjør dual støvler av XP og Vista eller XP og Linux eller Vista og Linux eller en kombinasjon av disse. Spørsmålet mitt her er: hvorfor? hva gjør gjøre ting på den måten lettere / bedre / mer effektiv? eller er det en av disse "fordi jeg kan" ting? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fordi jeg liker Vista og jeg liker XP. Jeg liker dem på forskjellige ting - jeg bruker Vista når jeg slacking av og XP når jeg må jobbe.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista: ser bedre, men trenger mer systemressurser
XP: raskere enn Vista, men ser rent og mangler stil linux: alt Windows gjør og raskere, er det mindre restriktive, men kan ikke spille mange spill Jeg dobbeltoppstart vista 64 bit hjem Prem og * buntu linux Jeg bruker Linux til alt bortsett fra spill Min System: Cewy er rart macine
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Hovedsakelig for å "teste vannet" med Vista, uten helt får opp sine nåværende XP installasjonen. Det er også billigere å dele en harddisk i to i stedet kjøpe en ny dedikert til Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også enkelte programvare og maskinvare vil ikke fungere i Vista, så en dobbeltoppstart med XP, løser problemet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mer enn dobbeltoppstart? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows-operativsystemer | 2 | 10 mai 2009 12:29 |
| Dobbeltoppstart Nå XP wont Boot NTLDR mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 mars 2009 07:07 |
| Dobbeltoppstart? | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 28 august 2008 16:12 |
| Dobbeltoppstart Mac OS X på XP? | harryc | Linux og alternative OS | 9 | 26 februar 2008 04:16 |
| Dobbeltoppstart System | ChuckII | Windows-operativsystemer | 11 | 19 januar 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |