![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ser en massa människor gör dubbla stövlar i XP och Vista eller XP och Linux eller Vista och Linux eller en kombination av dessa. Min fråga är: varför? vad gör göra saker på det sättet lättare / bättre / effektivare? eller är det en av dessa "eftersom jag kan" saker? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eftersom jag gillar Vista och jag gillar XP. Jag gillar dem för olika saker - jag använda Vista när jag är slacking off och XP när jag måste jobba.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vista: ser bättre men kräver mer systemresurser
XP: snabbare än Vista utan ser klart och saknar stil Linux: gör allt fönster gör och snabbare, det är mindre restriktivt men kan inte spela många spel I dubbel boot vista 64 bitars home Prem och * buntu linux Jag använder linux till allt utom spel Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Främst för att "testa vattnet" med Vista, utan helt Messing sina nuvarande XP-installationen. Det är också billigare att dela en hårddisk i två i stället köpa en ny för att Vista.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En del program och hårdvara fungerar inte i Vista, så en dual boot med XP löser problemet.