![]() |
|
| |||
| |||
| hvis jeg oprettet min harddisk til dual boot xp og vista har jeg brug for at installere drivere til både OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg kan se, at social oprettet en tråd om, hvordan man dual boot xp, hvis du allerede har vista installeret, men kan man lægge det ud på, hvordan du gør dette, hvis du har XP installeret, og ønsker at dual boot vista? |
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort det før. Ting du behøver at vide: 1. Sørg for, at din partition er forholdsvis store. Vista skaber en "Winsxs" mappe til at forvalte biblioteker, der kan betyde konflikt, og denne mappe kan vokse til gerne 6GB + let. 2. Installere alle ajour drivere. 3. Installer x64, hvis du kan. 4. UAE * kan * være slukket 5. VistaBootPro kan ikke fungere, hvis Windows er på C: \ og det er en del af en partitioneret andre drev (på min installation, en partition af F: \), fordi Vista ser sig selv som værende på C: \ selvom det på en anden partition. At fastsætte, skifte drev. 6. De fleste apps skal geninstalleres, nogle kan blive lanceret bøde.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mere end Dual Boot? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows-operativsystemer | 2 | 10. maj 2009 12:29 |
| Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2009 07:07 |
| Dual Boot Mac OS X på XP? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26 februar 2008 04:16 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 februar 2008 16:56 |
| Dual Boot System | ChuckII | Windows-operativsystemer | 11 | 19 januar 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |