![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| jos otan minun kiintolevyn dual boot xp & vista Tarvitseeko minun asentaa sekä os? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Näen, että sosiaalinen luonut säikeen kuinka dual boot xp, jos sinulla on jo Vista asennettuna, mutta kukaan voi määrätä sitä, miten tehdä tämä, jos sinulla on xp asennettuna ja haluat dual boot vista? |
|
| |||
| |||
| Olen tehnyt sen ennenkin. Asiat sinun täytyy tietää: 1. Varmista, että osio on suhteellisen suuri. Vista luo "Winsxs-kansio hallita kirjastojen, että voi olla ristiriidassa, ja tämä kansio voi kasvaa kuten 6GB + helposti. 2. Asenna kaikki ajan tasalla kuljettajia. 3. Asenna x64, jos voit. 4. Yhdistyneet arabiemiirikunnat * voi * sammutetaan 5. VistaBootPro ei välttämättä toimi, jos Windows on C: \ ja se on osa jakavat muiden asemasta (minun asennusta, osio F: \), koska Vista näkee itsensä on C: \ vaikkei se toiseen osioon. Korjata, vaihtaa asemat. 6. Useimmat sovellukset on uudelleenasennettavien jotkut voidaan aloittaa hyvin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |