![]() |
|
| |||
| |||
| hvis jeg sette opp harddisken til dobbeltoppstart xp og vista må jeg installere drivere for både OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ser at sosiale opprettet en tråd om hvordan dobbeltoppstart XP hvis du allerede har vista installert, men kan noen legge den ut på hvordan du gjør dette hvis du har XP installert, og vil dobbeltoppstart vista? |
|
| |||
| |||
| Jeg har gjort det før. Ting du trenger å vite: 1. Sørg for at partisjonen er relativt stor. Vista skaper en "Winsxs"-mappen til å administrere biblioteker som kan være i konflikt, og denne mappen kan vokse til ditt 6 GB + enkelt. 2. Installere oppdaterte drivere. 3. Installerer x64 hvis du kan. 4. UAE * kan * være slått av 5. VistaBootPro kanskje ikke hvis Windows er på C: \ og det er en del av et partisjonert andre stasjonen (på min installasjon, en partisjon av F: \) fordi Vista ser på seg selv som å være på C: \ selv om det på en annen partisjon. Å fikse, bytter stasjoner. 6. De fleste programmer som skal installeres på nytt, noen kan bli lansert fine.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |