![]() |
|
| |||
| |||
| Om jag in min hårddisk med dubbel boot XP & Vista behöver jag för att installera drivrutiner för både oss? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag ser att socialt skapade en tråd om hur man dual boot XP om du redan har Vista installerat, men kan någon lägga ut det på hur man gör detta om du har xp installerat och vill dual boot vista? |
|
| |||
| |||
| Jag har gjort det förut. Saker du behöver veta: 1. Se till att din partition är relativt stora. Vista skapar ett "Winsxs" mapp för att hantera bibliotek som kan komma i konflikt, och denna mapp kan växa gilla 6GB + lätt. 2. Installera alla uppdaterade drivrutiner. 3. Installera x64 om du kan. 4. UAE * kan * vara avstängd 5. VistaBootPro kanske inte fungerar om Windows ligger på C: \ och det är en del av en partitioneras annan enhet (på min installation, en partition F: \) eftersom Vista strävar efter att vara på C: \ även om det är på en annan partition. För att åtgärda, byta enheter. 6. De flesta program måste installeras om, vissa kan inledas bra.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| More Than Dual Boot? - SSD 64 Gig Drive | rider200 | Windows-operativsystem | 2 | 10 maj 2009 12:29 |
| Dual Boot Nu XP wont Boot NTLDR saknas | trayde | Windows-operativsystem | 4 | 18 mars 2009 07:07 |
| Dual Boot Mac OS X på XP? | harryc | Linux & Alternativa OS | 9 | 26 februari 2008 04:16 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows-operativsystem | 4 | 13 februari 2008 16:56 |
| Dual Boot System | ChuckII | Windows-operativsystem | 11 | 19 januari 2008 16:18 |
| Thread Tools | |
| |