![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig installeret en dual boot-system med Windows Vista og XP det arbejdede stor indtil jeg logget ud af xp til vista nu, når jeg forsøger at komme tilbage til xp det siger NTLDR korrupt eller mangler. Please help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg er korrekt i tænker du havde XP allerede er installeret og derefter du har installeret Vista på en anden partition, hvis dette er tilfældet vistas boot manager har over skriftlige xp's master boot record så xp kan ikke finde ntldr filen. Du kan forsøge en reparation installation af xp til at genskabe denne fil, hvis dette ikke er muligt, hvis du kan få adgang til din xp dokumenter via vista du kunne gøre en ren installation af XP.
| |||
| |||
| Har u sorteret vores problem? |
|
| |||
| |||
| Prøv at indsætte din Windows XP-cd'en i cd-rom og derefter genstarte computeren, bliver du bedt om at trykke på en tast for at starte installationen derefter trykke Space bar. og derefter vælge R = Repair option og du derefter kopiere NTLDR filen fra cd og indsætte det i Windows XP Drive. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du se datoen for det oprindelige indlæg? ..... Jeg tror, han kan have sorteret det nu
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 28 august 2008 16:12 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte op! | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20. apr 2008 11:28 |
| Plejer Boot Up | minimadman | General Hardware Chat | 2 | 2 marts 2008 16:27 |
| Dual Boot Mac OS X på XP? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26 februar 2008 04:16 |
| Plejer boot op | xactly | General Hardware Chat | 11 | 10 august 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |