![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs geïnstalleerde een dual boot systeem met Windows Vista en XP het werkte prima totdat ik afgemeld bij xp in vista nu wanneer ik probeer om terug te gaan naar xp het zegt NTLDR is beschadigd of ontbreekt. Please help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als ik juist in het denken je had XP al is geïnstalleerd en vervolgens de installatie van Vista op een tweede partitie, indien dit het geval is vergezichten boot manager heeft over geschreven xp de master boot record zodat xp niet kan vinden het NTLDR-bestand. Je zou kunnen proberen een reparatie-installatie van xp te herstellen van dit bestand niet dat als u toegang tot uw documenten via xp vista je kan doen een schone installatie van xp.
| |||
| |||
| Hebt u gesorteerd ons probleem? |
|
| |||
| |||
| Probeer te Plaats uw Windows XP-cd in de cd-rom en start de computer opnieuw op zal je gevraagd worden om op een toets drukt om te beginnen met de installatie en druk vervolgens op spatiebalk. en selecteer vervolgens R = optie Herstellen en vervolgens u NTLDR bestand vanaf CD en plak er in Windows XP Drive. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je de datum van het oorspronkelijke bericht? ..... Ik denk dat hij kan hebben gesorteerd door nu