![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig installert en dobbeltoppstart med Windows Vista og XP det fungerte bra før jeg logget av xp til vista nå når jeg prøver å komme tilbake til xp det står NTLDR skadet eller mangler. behage hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis jeg rette på tenkte du hadde XP allerede er installert og du har installert vista på en annen partisjon, hvis dette er tilfelle vistas boot manager har over skriftlige xp's Master Boot Record så xp ikke finner ntldr fil. Kan du prøve en reparasjon installasjon av XP til å gjenopprette denne filen, ikke som om du kan få tilgang til din XP-dokumenter via vista du kunne gjøre en ren installasjon av XP.
| |||
| |||
| Har u sortert ut vårt problem? |
|
| |||
| |||
| Prøv å sette inn Windows XP CD i CD-ROM og deretter starte datamaskinen på nytt, vil du bli bedt om å trykke en tast for å starte installasjonen trykk deretter mellomromstasten. og velg deretter R = reparasjonsverktøyet alternativet og deretter kopiere NTLDR filen fra CD og lime det i Windows XP Drive. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du ser på datoen for det opprinnelige innlegget? ..... Jeg tror han kan ha sortert det nå
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dobbeltoppstart? | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 3 | 28 august 2008 16:12 |
| NTLDR mangler, vil ikke starte på nytt? | Jack06 | Windows-operativsystemer | 7 | 20 april 2008 11:28 |
| Wont Boot Up | minimadman | General Hardware Chat | 2 | 2 mars 2008 16:27 |
| Dobbeltoppstart Mac OS X på XP? | harryc | Linux og alternative OS | 9 | 26 februar 2008 04:16 |
| Wont støvel opp | xactly | General Hardware Chat | 11 | 10 august 2007 13:59 |
| Thread Tools | |
| |