![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on win xp pro 64 minun C: Drive, ja minulla on toinen ajaa minun tietokone, joka on tyhjä. Haluaisin asentaa Win XP 32 toisen asemaan. Miten tämä. Haluan olla mahdollisuus käyttää molempia järjestelmiä. Koska win xp 64 ei ole yhteensopiva myös minun ohjelmisto. Haluan käynnistyslataimen win xp 64 jälkeen, jos tarvitsen myös käydä xp 32. ChuckII |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| you cant do, että ainoa tapa on emulators voit vain uudelleenkäynnistä aina
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole varma, mitä cheesewheels yrittää sanoa, joten minulla on joitakin kysymyksiä teille ChuckII.
Haluatko dual boot, koska, kun käynnistät tietokoneen valitse WinXP64 tai WinXP32? Vai haluatko aina käynnistyslataimen WinXP64 ja vain "kytkin" Vuodelle WinXP32? Ensimmäisessä tapauksessa ei ole kysymys vain asentaa WinXP32 on toinen HDD. Seuraavan kerran kun käynnistyä teidän olisi pitänyt valita 64 ja 32 ja 30sec aika valita. Toisessa tapauksessa ei ole niin helppoa, mutta mahdollista kautta ohjelmia, kuten Microsoft Virtual PC tai VMWare (Player). En ole koskaan käyttää MS: n ratkaisu, mutta voi sohvalla varten VMWare, ainoa asia on, että jos haluat jatkuva kuvan käynnistyä sinun täytyy luoda se VMWare Workstation. Saattaa olla freeware apps noin tehdä tämän, mutta en ole löytänyt. Muuten sinun on käytävä läpi Windows asentaa aina. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Aå, ihmettelen jos lilo olisi huolehtia kaksi boot kahdella eri asemilla. ChuckII, haluatteko käyttää sekä HDD ikkunat vai haluatteko mieluummin laittaa ne molemmat samaan asemaan. |
|
| |||
| |||
| Sinun ei tarvitse LILO sillä jos asennat kaksi Windows eri asemien ne automaattisesti muuttaa BOOT tiedosto C: \ sisällyttää sekä Oss, joten ei sitä murehdi. |
|
| |||
| |||
| wow milloin oli i ajattelu mabye olisi eaiser käyttää emulators |
|
| |||
| |||
| Emulaattori olisi yksi vaihtoehto, mutta kaikki eivät halua olla kaksi OS käynnissä samaan aikaan. ![]() Odota ChuckII, katso, mitä hän haluaa tehdä. Hän sanoi, että hän haluaa OS kunkin asema, mutta hän saattaa haluta emulaattori nyt. |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille vastauksista. Valitettavasti en ole vastattu jo aiemmin, on poissa kaupungista. Koska olen viimeksi lähetettyjen I reformated ja otti win xp pro 64 pois minun systm ja uudelleenasennettavien win xp pro 32. Minulla on tyhjä hd ja haluavat esittää xp pro 64 sitä. Voinko vain käynnistyslataimen että ajokykyyn ja asentaa 64. Haluaisin boot liian xp 32 ensimmäinen sitten jos haluan liian mene 64. Onko tämä mahdollista. Myös silloin, kun järjestelmä on käynnistynyt, mikä järjestelmä se boot too. Vai aikooko se antaa minulle valinnanvaraa. Haluan kiittää kaikkia siellä auttaa tässä asiassa. Thanks in advance. ChuckII |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kysymys - niin, jos minun pitäisi asentaa Vistan toinen kovalevy ja XP: n säännöllisten 80GB, minun ei tarvitse pelleillä kanssa joukko kokoonpanotietoja kamaa? Se halua vain antaa minulle valikkoon?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VistaBootPro on kätevä pieni apuohjelma, joka antaa teille muutaman extra vaihtoehtoja, kuten valita oletusarvon ja asettaa lähtölaskenta on nn sekuntia ennen käynnistystä on oletusarvo. Näin voit valita ei oletusarvoisesti OS tarvittaessa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko totta, että Windows Vista ei voi kaksoiskäynnistyksen ilman käyttöjärjestelmää ... | ComputerRepairStpete | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5 lokakuu 2009 07:54 |
| Dual Boot Nyt XP tapana Boot NTLDR Missing | trayde | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 18th Mar 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 28th Aug 2008 16:12 |
| Dual Boot Mac OS X: n XP: ssä? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26th Feb 2008 04:16 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 13th Feb 2008 16:56 |
| Thread Tools | |
| |