![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb win xp pro 64 op mijn C:-drive, en ik heb een andere schijf op mijn computer die is leeg. Ik wil de installatie Win XP 32 op de tweede schijf. Hoe kan ik dit doen. Ik wil gebruik kunnen maken van beide systemen. Omdat win xp 64 is niet compatibel met sommige van mijn software. Ik wil op te starten om te winnen XP 64 en als ik moet ook gaan de xp 32. ChuckII |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| YOU CANT doen dat de enige manier is emulators kun je gewoon elke keer opnieuw opstarten
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet zeker wat cheesewheels probeert te zeggen, dus ik heb een aantal vragen aan u ChuckII.
Wil je een dual boot, als in, bij het opstarten van de computer selecteren WinXP64 of WinXP32? Of wilt u altijd boot te WinXP64 en alleen "switch" aan WinXP32? Het eerste geval is geen probleem, net installeren WinXP32 op uw tweede harde schijf. Volgende keer dat je opstart moet je de keuze tussen 64 en 32 en 30sec tijd om te kiezen. Het tweede geval is niet zo makkelijk, maar mogelijk via programma's zoals Microsoft Virtual PC of VMWare (Player). Ik heb nog nooit gebruikt MS de oplossing, maar kan bank voor VMWare, het enige probleem is dat als je een constant beeld te opstarten moet u het met VMWare Workstation. Er kunnen freeware applicaties rond om dit te doen, maar ik kon niet vinden. Anders zou je moeten gaan via de Windows installeert telkens. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| MJM, Ik vraag me af of lilo zou zorgen voor een dual boot op twee verschillende schijven. ChuckII, wilt u zowel de vaste schijf voor windows of zou u liever ze beide op hetzelfde station. |
|
| |||
| |||
| U hoeft niet LILO sinds twee installeren als u Windows op verschillende stations zullen ze automatisch wijzigen van de BOOT-bestand op C: \ op beide OS'en, dus ik zou niet druk over. |
|
| |||
| |||
| wow op was ik denk mabye zou het eaiser te gebruiken emulators |
|
| |||
| |||
| Een emulator zou een optie, maar niet iedereen wil hebben twee OS draait op hetzelfde moment. ![]() Wacht tot ChuckII, zien wat hij wil doen. Hij zei dat hij wil dat een OS op elke schijf, maar hij zou willen dat een emulator nu. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor alle antwoorden. Sorry dat ik nog niet eerder beantwoord, is de stad uit. Aangezien ik laatst gepost ik herformateerd en nam win xp pro 64 uit mijn julioduende en opnieuw win xp pro 32. Ik heb een lege HD en wil xp pro 64 op. Kan ik gewoon boot naar dat station en installeren 64. Ik wil de boot te XP 32 eerste en als ik wil ook gaan naar 64. Is dit mogelijk. Ook wanneer het systeem opstart wat zal het systeem te booten. Of zal het mij een keuze. Ik wil iedereen bedanken voor er hulp in deze kwestie. Thanks in advance. ChuckII |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vraag - dus als ik de installatie van Vista op mijn andere harde schijf, met XP op mijn gewone 80GB, ik wil niet te puinhoop rond met een tros van configuratie spul? Het zou net geef me een menu?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VistaBootPro is een handig klein hulpprogramma dat geeft je een paar extra opties, zoals het kiezen voor de standaard-systeem en een countdown van NN seconden vóór het opstarten van de standaard. Dit kunt u het niet standaard OS, wanneer dat nodig is.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het waar dat Windows Vista niet in staat is Dual Boot met Operating System ... | ComputerRepairStpete | Windows besturingssystemen | 1 | 5 oktober 2009 07:54 |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Dual boot? | Mooseknuckle | Windows besturingssystemen | 3 | 28 aug 2008 16:12 |
| Dual-boot Mac OS X op XP? | harryc | Linux & Alternative OS | 9 | 26 feb 2008 04:16 |
| Dual boot | chrismorris730 | Windows besturingssystemen | 4 | 13 feb 2008 16:56 |
| Thread Tools | |
| |