mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dual opstart

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2007, 05:09
VJH
Medlem Gruppen

Default Dual opstart

Jeg kører 98SE og vil installere XP på et andet drev. Hvis jeg installere Word på begge operativsystemer, vil de begge være i stand til at få adgang til dokumentet filer i et enkelt sted, eller vil jeg have den dokumentfiler duplikerede så hver OS kan få adgang til dem hver for sig?
Old 16 juni 2007, 06:55
Bandlyst Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Oprindeligt Indsendt af VJH View Post
Jeg kører 98SE og vil installere XP på et andet drev. Hvis jeg installere Word på begge operativsystemer, vil de begge være i stand til at få adgang til dokumentet filer i et enkelt sted, eller vil jeg have den dokumentfiler duplikerede så hver OS kan få adgang til dem hver for sig?
Du bliver nødt til at få Word på begge operativsystemer VJH men først kan jeg bare spørge, hvad din computer specifikationer med hensyn til at installere XP?

XP vil tage mindst 1,5 GB plads på harddisken og skal bruge en CPU på mindst 500 MHz og hukommelsen til omkring 256 MB til at gøre det køre ok.
Jeg siger ok ikke ordentligt eller hurtigt.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 juni 2007, 07:54
VJH
Medlem Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Wolfeymole View Post
Du bliver nødt til at få Word på begge operativsystemer VJH men først kan jeg bare spørge, hvad din computer specifikationer med hensyn til at installere XP?

XP vil tage mindst 1,5 GB plads på harddisken og skal bruge en CPU på mindst 500 MHz og hukommelsen til omkring 256 MB til at gøre det køre ok.
Jeg siger ok ikke ordentligt eller hurtigt.

Anden 10GBhard disk (som vil blive delt), 500MB RAM, Celeron 2.4Ghz.
Hvis jeg installerer ord på begge systemer, kan jeg få ordet dokumentfiler på bare ét sted, fx i en partition på den anden harddisk?
Old 16 juni 2007, 08:01
Bandlyst Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Anden 10GBhard disk (som vil blive delt), 500 GB RAM, Celeron 2.4Ghz.
Hvis jeg installerer ord på begge systemer, kan jeg få ordet dokumentfiler på bare ét sted, fx i en partition på den anden harddisk?
Jeg tror, du rent faktisk betød, 512 MB RAM.
Har du har to fysiske harddiske?
Du bliver nødt til at installere 98 første og vil blive betragtet som C:
Du skal bruge en harddisk stor nok til at rumme begge operativsystemer på den ene drev.
Glem alt om den 10GB drive det er bare ikke stor nok.
Old 16 juni 2007, 08:04
VJH
Medlem Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Jeg tror, du rent faktisk betød, 512 MB RAM.
Har du har to fysiske harddiske?
Du bliver nødt til at installere 98 første og vil blive betragtet som C:
Du skal bruge en harddisk stor nok til at rumme begge operativsystemer på den ene drev.
Glem alt om den 10GB drive det er bare ikke stor nok.
Ja, jeg var redigering, som du svarede!. Der er to 10GB harddiske, 98SE på en allerede. Er 10GB ikke stor nok til XP?
Old 16 juni 2007, 08:09
VJH
Medlem Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Ja, jeg var redigering, som du svarede!. Der er to 10GB harddiske, 98SE på en allerede. Er 10GB ikke stor nok til XP?
Netop blevet genlæsning for bugen jeg har skrevet - der er to drev, men de er 40GB ikke 10s
Old 16 juni 2007, 08:11
Bandlyst Gruppen

Default Dual opstart

10GB ville være fint for 98SE og 10GB ville være fint for XP, men så er du nødt til at overveje programmer, du kan installere plus jpeg-filer, musik osv.
Hvis du kommer ind i den MPEG-filer drevet / s vil fylde op hurtigere end en vask med stikket i.
Hvis du partition de drev du vil tabe et par mb at gøre det.
Det hele afhænger af, hvad du vil gøre med dem mate.
Old 16 juni 2007, 08:14
Bandlyst Gruppen

Default Dual opstart

Ok i så fald vil jeg dele det første hdd i 10GB for 98 og 30GB til XP.
Brug othe fysiske drev til opbevaring.
Old 16 juni 2007, 08:21
VJH
Medlem Gruppen

Default Dual opstart

Citat:
Ok i så fald vil jeg dele det første hdd i 10GB for 98 og 30GB til XP.
Brug othe fysiske drev til opbevaring.

Tak arbejdskammerat - sorry for forvirring.

Jeg kan sætte data - doc, xls osv. på den anden drev.

Jeg kan i sidste ende pension fra den 98.
Old 16 juni 2007, 08:33
Bandlyst Gruppen

Default Dual opstart

98 vil være C:
XP kunne E:
Du kan have en mappe på den anden drev kaldes programmer, du kan køre dem fra der, men de vil installere på C-eller E, afhængigt af hvor du ønsker at sende dem.
Er du med mig?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp med dobbelt opstart (fra separate HDD's) BloodlessDawn Windows-operativsystemer 2 10th Dec 2008 06:32
Dual opstart Vista & OS X?? 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 4 21. sep 2008 13:03
* Dual Opstart * bigbonthabeat Windows-operativsystemer 2 12. sep 2008 06:43
Dual Opstart Vista med XP? sgrr Windows-operativsystemer 3 19 december 2007 04:16
Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP) Liam Linux & Alternative OS 1 29 juli 2007 01:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.