mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Dual booting

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2007, 05:09
VJH
Lid Fractie

Ik ben actief 98SE en XP wilt installeren op een ander station. Als ik Word op beide besturingssystemen, zullen zij beiden in staat zijn om toegang te krijgen tot het document bestanden in een enkele locatie, of zal ik moeten de documentbestanden gedupliceerd zodat elk OS kunt ze apart?
Old 16 juni 2007, 06:55
Banned Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VJH View Post
Ik ben actief 98SE en XP wilt installeren op een ander station. Als ik Word op beide besturingssystemen, zullen zij beiden in staat zijn om toegang te krijgen tot het document bestanden in een enkele locatie, of zal ik moeten de documentbestanden gedupliceerd zodat elk OS kunt ze apart?
U zult hebben Word op beide besturingssystemen VJH maar eerst kan ik gewoon vragen wat uw computer specificaties met betrekking tot het installeren van XP?

XP zal ten minste 1,5 GB harde schijf ruimte en moet een CPU van minimaal 500 MHz en het geheugen tot ongeveer 256 te laten draaien ok.
Ik zeg ok niet fatsoenlijk of snel.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 16 juni 2007, 07:54
VJH
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfeymole View Post
U zult hebben Word op beide besturingssystemen VJH maar eerst kan ik gewoon vragen wat uw computer specificaties met betrekking tot het installeren van XP?

XP zal ten minste 1,5 GB harde schijf ruimte en moet een CPU van minimaal 500 MHz en het geheugen tot ongeveer 256 te laten draaien ok.
Ik zeg ok niet fatsoenlijk of snel.

Tweede 10GBhard schijf (die zal worden gepartitioneerd), 500MB RAM, Celeron 2.4Ghz.
Als ik het woord over de installatie van beide systemen, kan ik het woord documentbestanden in slechts een plaats, bijvoorbeeld in een partitie op de tweede harde schijf?
Old 16 juni 2007, 08:01
Banned Groep

Citaat:
Tweede 10GBhard schijf (die zal worden gepartitioneerd), 500 GB RAM, Celeron 2.4Ghz.
Als ik het woord over de installatie van beide systemen, kan ik het woord documentbestanden in slechts een plaats, bijvoorbeeld in een partitie op de tweede harde schijf?
Ik denk dat je eigenlijk 512mb ram.
Heb je twee fysieke harde schijven?
Je zult moeten installeren 98 eerste en zal worden beschouwd als C:
U moet een harde schijf groot genoeg om beide besturingssystemen op een station.
Vergeet de 10GB schijf is gewoon niet groot genoeg.
Old 16 juni 2007, 08:04
VJH
Lid Fractie

Citaat:
Ik denk dat je eigenlijk 512mb ram.
Heb je twee fysieke harde schijven?
Je zult moeten installeren 98 eerste en zal worden beschouwd als C:
U moet een harde schijf groot genoeg om beide besturingssystemen op een station.
Vergeet de 10GB schijf is gewoon niet groot genoeg.
Ja, ik was het bewerken als u antwoordt!. Er zijn twee 10 GB harde schijven, 98SE op een reeds. 10 GB is niet groot genoeg voor XP?
Old 16 juni 2007, 08:09
VJH
Lid Fractie

Citaat:
Ja, ik was het bewerken als u antwoordt!. Er zijn twee 10 GB harde schijven, 98SE op een reeds. 10 GB is niet groot genoeg voor XP?
Gewoon opnieuw lezen van de kim ik heb geschreven - zijn er twee stations, maar ze zijn 40GB niet 10s
Old 16 juni 2007, 08:11
Banned Groep

10GB zou fijn voor 98SE en 10GB zou fijn voor XP maar dan moet u rekening houden met programma's die je mag plus jpeg bestanden, muziek, enz.
Als je naar het rijk van MPEG-bestanden van de schijf / s zal opvullen sneller dan een wastafel met de stekker inch
Als u de partitie die u verliest een paar mb doen dat.
Het hangt allemaal af wat u wilt doen met deze mate.
Old 16 juni 2007, 08:14
Banned Groep

Ok in dat geval zou ik splitsen in de eerste HDD 10GB voor 98 en 30GB voor XP.
Gebruik de Othe fysieke schijf voor opslag.
Old 16 juni 2007, 08:21
VJH
Lid Fractie

Citaat:
Ok in dat geval zou ik splitsen in de eerste HDD 10GB voor 98 en 30GB voor XP.
Gebruik de Othe fysieke schijf voor opslag.

Thanks mate - sorry voor de verwarring.

Ik kan de gegevens - doc, xls, enz. op de andere schijf.

Ik mag uiteindelijk pensioen uit de 98.
Old 16 juni 2007, 08:33
Banned Groep

98 zal worden C:
XP kan worden E:
Je kan een map op de andere schijf genaamd's, kunt u ze uit, maar ze zullen installeren op C of E afhankelijk van waar u wilt sturen.
Bent u met mij?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.