![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben actief 98SE en XP wilt installeren op een ander station. Als ik Word op beide besturingssystemen, zullen zij beiden in staat zijn om toegang te krijgen tot het document bestanden in een enkele locatie, of zal ik moeten de documentbestanden gedupliceerd zodat elk OS kunt ze apart? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
XP zal ten minste 1,5 GB harde schijf ruimte en moet een CPU van minimaal 500 MHz en het geheugen tot ongeveer 256 te laten draaien ok. Ik zeg ok niet fatsoenlijk of snel. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Tweede 10GBhard schijf (die zal worden gepartitioneerd), 500MB RAM, Celeron 2.4Ghz. Als ik het woord over de installatie van beide systemen, kan ik het woord documentbestanden in slechts een plaats, bijvoorbeeld in een partitie op de tweede harde schijf? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Heb je twee fysieke harde schijven? Je zult moeten installeren 98 eerste en zal worden beschouwd als C: U moet een harde schijf groot genoeg om beide besturingssystemen op een station. Vergeet de 10GB schijf is gewoon niet groot genoeg. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Gewoon opnieuw lezen van de kim ik heb geschreven - zijn er twee stations, maar ze zijn 40GB niet 10s |
|
| |||
| |||
| 10GB zou fijn voor 98SE en 10GB zou fijn voor XP maar dan moet u rekening houden met programma's die je mag plus jpeg bestanden, muziek, enz. Als je naar het rijk van MPEG-bestanden van de schijf / s zal opvullen sneller dan een wastafel met de stekker inch Als u de partitie die u verliest een paar mb doen dat. Het hangt allemaal af wat u wilt doen met deze mate. |
|
| |||
| |||
| Ok in dat geval zou ik splitsen in de eerste HDD 10GB voor 98 en 30GB voor XP. Gebruik de Othe fysieke schijf voor opslag. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Thanks mate - sorry voor de verwarring. Ik kan de gegevens - doc, xls, enz. op de andere schijf. Ik mag uiteindelijk pensioen uit de 98. |
|
| |||
| |||
| 98 zal worden C: XP kan worden E: Je kan een map op de andere schijf genaamd's, kunt u ze uit, maar ze zullen installeren op C of E afhankelijk van waar u wilt sturen. Bent u met mij? |