![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører 98SE og vil installere XP på en annen stasjon. Hvis jeg installerer Word på begge operativsystemene, vil de både kunne få tilgang til dokumentet filene på ett sted, eller trenger jeg for å ha dokumentfiler duplisert slik at hvert OS har tilgang til dem separat? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
XP vil ta minst 1,5 GB ledig plass på harddisken, og vil trenge en cpu på minst 500MHz og minne til ca 256 for å gjøre det kjøres ok. Jeg sier ok ikke skikkelig eller raskt. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Second 10GBhard disk (som vil bli partisjonert), 500MB RAM, 2,4 GHz Celeron. Hvis jeg installerer ord på begge systemer, kan jeg ha ordet dokumentfiler på bare ett sted, for eksempel i en partisjon på den andre harddisken? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Har du to fysiske harddisker? Du må installere 98 første og vil bli betraktet som C: Du trenger en harddisk stor nok til å betjene begge operativsystemene på den ene stasjonen. Glem det 10GB kjøre det rett og slett ikke stort nok. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Bare blitt re-leser lensepumpe jeg har skrevet - det er to stasjoner, men de er 40GB ikke 10s |
|
| |||
| |||
| 10GB vil være fin for 98SE og 10GB vil være fint for XP, men da må du vurdere programmer du kan installere pluss jpeg filer, musikk osv. Hvis du kommer til området for MPEG-filer stasjonen / s vil fylles opp raskere enn en vask med pluggen i. Hvis du partisjonerer stasjonene du vil miste noen mb gjør det. Det avhenger av hva du vil gjøre med dem mate. |
|
| |||
| |||
| Ok i så fall jeg ville dele det første hdd til 10GB på 98 og 30GB for XP. Bruk othe fysiske stasjonen for lagring. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Takk make - beklager forvirringen. Jeg kan legge data - doc, xls etc på den andre stasjonen. Jeg kan til slutt pensjon av 98. |
|
| |||
| |||
| 98 vil bli C: XP kunne E: Du kan ha en mappe på den andre stasjonen kalles programmer, kan du kjøre dem derfra men de vil installere på C eller E avhengig av hvor du ønsker å sende dem. Er du med meg? |