![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Apple er gennemsnitlige og holde deres OS til sig selv, betyder at de kan sælge computere på en præmie. Men hvad hvis jeg har købt en Apple Mac, partitioneret harddisken, kan jeg købe og installere Vista eller XP på han-partition? Tak for din hjælp, Ollie.
|
| |||
| |||
| så vidt jeg ved, at de bruger forskellige processor arciectures så det er umuligt at køre OSX på en pc eller Win XP på en Mac. men du kan emulere en forign os inden for computere indfødte os, men på bekostning af tild af hastighed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej Alle Mac'er er gjort i de sidste par år bruge Intel Core 2s. De er ikke anderledes end enhver anden computer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Så hvis jeg opretter en partition på min harddisk jeg kan installere OS X? Eller vil det ikke virke på en partition?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual Opstart Kubuntu og Vista med Vista installeret 1. | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 marts 2009 15:14 |
| Hjælp med Dual opstart vista / ubuntu med lojack software | pest79456 | Linux & Alternative OS | 3 | 12 oktober 2008 09:39 |
| * Dual Opstart * | bigbonthabeat | Windows-operativsystemer | 2 | 12. sep 2008 06:43 |
| Dual Opstart Vista med XP? | sgrr | Windows-operativsystemer | 3 | 19 december 2007 04:16 |
| Dual opstart | VJH | Windows-operativsystemer | 15 | 17th May 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |