![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Apple zijn gemiddelde en hun OS aan zichzelf, wat betekent dat ze kunnen verkopen computers op een premie. Maar wat als ik kocht een Apple Mac, gepartitioneerd de harde schijf, kan ik kopen en installeren vista of xp hij partitie? Bedankt voor uw hulp, Ollie.
|
| |||
| |||
| Voor zover ik weet maken ze gebruik van andere processor arciectures dus het is onmogelijk uit te voeren osx op een pc of Win XP op een Mac. maar je kunt emuleren een forign OS binnen de computers native OS, maar op de kosten van het toekennen van de snelheid. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, alle Macs in de laatste paar jaar in gebruik Intel Core 2s. Ze zijn niet anders dan elke andere computer.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Dus als ik een partitie op mijn harde schijf kan ik installeren OS X? Of zal het niet werken op een partitie?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dual Booting Kubuntu en Vista met Vista geïnstalleerd 1e | Black Magic | Linux & Alternative OS | 1 | 27 mrt 2009 15:14 |
| Hulp bij dual booting vista / ubuntu met lojack software | pest79456 | Linux & Alternative OS | 3 | 12 okt 2008 09:39 |
| * Dual Booting * | bigbonthabeat | Windows besturingssystemen | 2 | 12 sep 2008 06:43 |
| Dual Booting Vista met XP? | sgrr | Windows besturingssystemen | 3 | 19 dec 2007 04:16 |
| Dual booting | VJH | Windows besturingssystemen | 15 | 17 jun 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |