![]() |
|
| |||
| |||
| Apple er slem og holde sine OS for seg selv, betyr at de kan selge datamaskiner på en premie. Men hva om jeg kjøpte en Apple Mac, partisjonert harddisken, jeg kunne kjøpe og installere Vista eller XP på han partisjon? Takk for hjelpen, Ollie.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| så vidt jeg vet bruker de forskjellige prosessor arciectures så det er umulig å kjøre OSX på en PC eller Win XP på en Mac. men du kan etterligne en forign oss innen datamaskiner innfødte os, men på bekostning av allot av fart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No Alle Macintosh-maskiner har gjort de siste årene bruk Intel Core 2s. De er ikke forskjellig fra en annen datamaskin.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Så hvis jeg oppretter en partisjon på harddisken min jeg kan installere OS X? Eller vil det ikke fungere på en partisjon?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Hjelp med Dual oppstart vista / ubuntu med lojack programvare | pest79456 | Linux og alternative OS | 3 | 12 oktober 2008 09:39 |
| * Dual oppstart * | bigbonthabeat | Windows-operativsystemer | 2 | 12. sep 2008 06:43 |
| Dual starte Vista med XP? | sgrr | Windows-operativsystemer | 3 | 19 desember 2007 04:16 |
| Dual oppstart | VJH | Windows-operativsystemer | 15 | 17 juni 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |