![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Apple är elaka och hålla deras OS för sig själva, vilket innebär att de kan sälja datorer till en premie.
Men tänk om jag köpt en Apple Mac, uppdelad på hårddisken, kan jag köpa och installera Vista eller XP på han partition? Tack för er hjälp, Ollie.
|
|
|||
|
|||
|
så vitt jag vet att de använder olika processor arciectures så det är omöjligt att köra OSX på en pc eller Win XP på en Mac. Men du kan emulera en forign OS i datorer infödda os men till priset av tilld av hastighet.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nej Alla Mac-datorer som gjorts de senaste åren använder Intel Core 2: or. De skiljer sig inte från någon annan dator.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Så om jag skapar en partition på hårddisken jag kan installera OS X?
Eller så fungerar det inte på en partition?