![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Finnes det noen måte som jeg kan dobbeltoppstart Vista med XP? Hvis så vennligst gi meg beskjed. Også hvis jeg dobbeltoppstart Vista med XP, kan jeg da logget XP fjerne vista? i stedet for all formatering. På denne måten kan jeg holde hele filer. Gi meg beskjed hvis det er mulig. skål |
|
| |||
| |||
| vel dual oppstart er i stand hvis du har på harddisken partisjonert pent eller kan endre størrelsen på partisjonering bruke verktøy som Gparted. Så når du installerer XP det kan gjenkjenne Vista men vil ha alle filer på vista fortsatt tilgjengelige. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva har du fått i dag? .... eller er du sparker av med en ren HDD?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du kan dobbeltoppstart. Bare problemer som kan incurr bruker et raid array med Vista, som det seriøst ikke liker dem. Dual starte med 2 partisjoner på 1 harddisk er mulig, sammen med dobbel oppstart xp og vista på separate harddisker. Begge metodene er enkelt.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dual oppstart Kubuntu og Vista med Vista installert 1ste | Black Magic | Linux og alternative OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Hjelp med Dual oppstart vista / ubuntu med lojack programvare | pest79456 | Linux og alternative OS | 3 | 12 oktober 2008 09:39 |
| Dual oppstart Vista og OS X? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 4 | 21. sep 2008 13:03 |
| * Dual oppstart * | bigbonthabeat | Windows-operativsystemer | 2 | 12. sep 2008 06:43 |
| Dual oppstart | VJH | Windows-operativsystemer | 15 | 17 juni 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |