![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Finns det något sätt som jag kan dual boot vista med XP? Om så meddela mig gärna. Även om jag dual boot vista med XP, kan jag då inloggad i XP bort vista? i stället för all formatering. På så sätt kan jag hålla alla filer. Hör av dig om det är möjligt. skål |
|
| |||
| |||
| väl det dubbla uppstart kan om du har din hårddisk partitioneras fint eller kan ändra storleken på partitionering med verktyg som Gparted. Sen när du installerar XP det kanske eller kanske inte känner igen Vista men kommer att ha alla filer på vista fortfarande tillgänglig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad har du för närvarande? .... eller är du sparkar bort med en ren HDD?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja du kan dual boot. Endast problem som du kan incurr använder en RAID-array med Vista, som det på allvar inte gillar dem. Dual uppstart med 2 partitioner på 1 hårddisk är möjligt, tillsammans med dubbla uppstart XP och Vista på separata hårddiskar. Båda metoderna är enkelt.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dual Uppstart Kubuntu och Vista med Vista Installed 1:a | Black Magic | Linux & Alternativa OS | 1 | 27 mars 2009 15:14 |
| Hjälp med Dual uppstart vista / ubuntu med lojack programvara | pest79456 | Linux & Alternativa OS | 3 | 12 oktober 2008 09:39 |
| Dual uppstart Vista och OS X? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystem | 4 | 21 sep 2008 13:03 |
| * Dual Uppstart * | bigbonthabeat | Windows-operativsystem | 2 | 12 sep 2008 06:43 |
| Dual uppstart | VJH | Windows-operativsystem | 15 | 17 juni 2007 08:29 |
| Thread Tools | |
| |