mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Dual opstart Windows 7 RC og min nuværende Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 5. maj 2009, 02:31
Donor-Gruppen

Default Dual opstart Windows 7 RC og min nuværende Windows XP

Hej,

Jeg vil gerne dual boot Windows 7 RC og min nuværende Windows XP. Så vidt jeg er bekymret, hvis jeg oprette en ny partition og installere Windows 7 om, at det vil fungere fint som en dual boot ret?

Da RC udløber ligesom beta, hvis jeg var til at fjerne Windows 7 fra min harddisk, når den udløber, vil det skrue noget op? Jeg har hørt om ting som f.eks bootmanager, men jeg er ikke sikker på, hvad det præcist betyder.

Og jeg har læst om Microsoft Site, da jeg gik for at hente den, sagde, computeren vil begynde at lukke ned hver to timer efter hvis udløb, eller noget lignende. Hvis jeg kun startes op i XP og ventede, indtil Windows 7 blev frigivet, vil det påvirke lukke?

Et sidste spørgsmål, jeg kører XP 32bit. Betyder det noget, om jeg får 32bit eller 64bit Windows 7?

Tak.
Old 5. maj 2009, 03:47
Donor-Gruppen

For: Ja, sandsynligvis ikke, hvis den nye opstartsindlæseren er fjernet korrekt, ja, nej, men du bør få 64-bit.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 5. maj 2009, 03:52
Donor-Gruppen

Nå, hvordan en én gang om korrekt fjerne opstartsindlæseren?
Oh, og en om nedlukninger, mit spørgsmål sandsynligvis ikke var formuleret ret. Jeg ønskede at vide, om min Windows XP ville begynde at lukke ned, eller ville det være normalt, med kun Windows 7 lukke ned.

Tak for svaret.
Old 5. maj 2009, 05:34
Donor-Gruppen

Hvis du tørre 7 partitionere XP opstartsindlæseren bør tage over, ellers kan du bare pop i en Win XP-cd og reparere den.

Nedlukninger vil ikke påvirke XP.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 5. maj 2009, 05:35
Donor-Gruppen

Ok, tak.
Old 5. maj 2009, 08:32
Donor-Gruppen

Så vidt jeg er bekendt med den officielle Korrekt Frigivelse af Win7 forventes inden Release Candidate udløb alligevel, så hvis du kun bruger den, indtil den bliver frigivet, og så er du vil købe en kopi, bør det ikke spørgsmål på alle.

Straight opgraderingen er muligt tror jeg.
Old 5. maj 2009, 22:59
Donor-Gruppen

^ Det er sandt, men du ved aldrig, hvis de løber ind i problemer, kan de ikke frigivelse til tiden. Meget usandsynligt, skønt.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan afinstallerer jeg Windows 2000 fra Dual Opstart System regedit57 Windows-operativsystemer 2 23 august 2009 04:15
Jeg har brug for hjælp - PC Ikke Opstart i Windows florinp7487 Windows-operativsystemer 9 2. maj 2009 15:40
Windows XP Ikke Opstart jaybob275 Windows-operativsystemer 1 10 november 2008 17:26
Forebyggelse Windows / PC opstart robbiecom General Software Chat 4 27 august 2007 06:49
Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP) Liam Linux & Alternative OS 1 29 juli 2007 01:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.