![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg vil gerne dual boot Windows 7 RC og min nuværende Windows XP. Så vidt jeg er bekymret, hvis jeg oprette en ny partition og installere Windows 7 om, at det vil fungere fint som en dual boot ret? Da RC udløber ligesom beta, hvis jeg var til at fjerne Windows 7 fra min harddisk, når den udløber, vil det skrue noget op? Jeg har hørt om ting som f.eks bootmanager, men jeg er ikke sikker på, hvad det præcist betyder. Og jeg har læst om Microsoft Site, da jeg gik for at hente den, sagde, computeren vil begynde at lukke ned hver to timer efter hvis udløb, eller noget lignende. Hvis jeg kun startes op i XP og ventede, indtil Windows 7 blev frigivet, vil det påvirke lukke? Et sidste spørgsmål, jeg kører XP 32bit. Betyder det noget, om jeg får 32bit eller 64bit Windows 7? Tak.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For: Ja, sandsynligvis ikke, hvis den nye opstartsindlæseren er fjernet korrekt, ja, nej, men du bør få 64-bit.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nå, hvordan en én gang om korrekt fjerne opstartsindlæseren? Oh, og en om nedlukninger, mit spørgsmål sandsynligvis ikke var formuleret ret. Jeg ønskede at vide, om min Windows XP ville begynde at lukke ned, eller ville det være normalt, med kun Windows 7 lukke ned. Tak for svaret.
|
| |||
| |||
| Hvis du tørre 7 partitionere XP opstartsindlæseren bør tage over, ellers kan du bare pop i en Win XP-cd og reparere den. Nedlukninger vil ikke påvirke XP.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ok, tak.
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg er bekendt med den officielle Korrekt Frigivelse af Win7 forventes inden Release Candidate udløb alligevel, så hvis du kun bruger den, indtil den bliver frigivet, og så er du vil købe en kopi, bør det ikke spørgsmål på alle. Straight opgraderingen er muligt tror jeg.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| ^ Det er sandt, men du ved aldrig, hvis de løber ind i problemer, kan de ikke frigivelse til tiden. Meget usandsynligt, skønt.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan afinstallerer jeg Windows 2000 fra Dual Opstart System | regedit57 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 august 2009 04:15 |
| Jeg har brug for hjælp - PC Ikke Opstart i Windows | florinp7487 | Windows-operativsystemer | 9 | 2. maj 2009 15:40 |
| Windows XP Ikke Opstart | jaybob275 | Windows-operativsystemer | 1 | 10 november 2008 17:26 |
| Forebyggelse Windows / PC opstart | robbiecom | General Software Chat | 4 | 27 august 2007 06:49 |
| Dual Opstart (Ubuntu & Windows XP) | Liam | Linux & Alternative OS | 1 | 29 juli 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |