![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Haluan dual boot Windows 7 RC ja minun nykyinen Windows XP: ssä. Mitä minuun tulee, jos voin luoda uusi osio ja asenna Windows 7, että se toimii sakko kuin kaksi käynnisty oikein? Koska RC päättyy aivan kuten beeta, jos olisin poistaa Windows 7 minun kiintolevylle, kun se vanhenee, se ruuvi jopa? Olen kuullut juttuja, kuten bootmanager, mutta en ole aivan varma, mitä se tarkalleen tekee. Ja olen lukenut Microsoft Sivustokartta kun menin ladata, se sanoi, tietokone alkaa sulkeutumaan joka kahden tunnin kuluttua, jos on kulunut, tai jotain vastaavaa. Jos minulla on vain käynnistynyt XP ja odotti Windows 7 julkaistiin, se vaikuttaa sulkeutumaan? Viimeinen kysymys, olen käynnissä XP 32bit. Onko siitä saan 32bit tai 64bit Windows 7? Kiitos.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jotta kyllä, luultavasti ei, jos uusi bootloader on poistettu kunnolla, kyllä, ei, mutta sinun pitäisi saada 64-bittinen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
No, miten yhden mennä noin asianmukaisesti poistamalla käynnistyslataimen?
Voi ja se koskee seisokit, kysymykseni luultavasti ei ole muotoiltu oikein. Halusin tietää, onko Windows XP aloittaa sammutetaan tai se edelleen normaalia, että vain Windows 7 suljetaan. Kiitos vastauksesta.
|
|||
|
|||
|
Jos pyyhi 7 osion XP käynnistyslataimen olisi otettava, muuten voit vain pop on Win XP: n cd ja korjata sen.
Seisokit eivät vaikuta XP.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok, kiitos.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sikäli kuin olen tietoinen virallisessa Proper vapauttaminen Win7 odotetaan ennen Release Candidate päättymistä joka tapauksessa, joten jos olet vain käyttämällä sitä, kunnes se vapautetaan ja sitten olet menossa ostamaan kopio, se ei saa asiasta kaikki.
Suora päivitys on mahdollista mielestäni.
|
|
|||
|
|||
|
^ Tämä on totta, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos he joutuvat vaikeuksiin, ne eivät ehkä release ajoissa. Erittäin epätodennäköistä tosin.