![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik wil dual boot Windows 7 RC en mijn huidige Windows XP. Wat mij betreft, als ik een nieuwe partitie en de installatie van Windows 7 op dat, het zal goed werken als een dual boot toch? Sinds de RC verloopt net als de beta, als ik bij het verwijderen van Windows 7 vanaf mijn harde schijf wanneer deze verloopt, zou het schroef iets op? Ik heb gehoord van dingen als de BootManager, maar ik ben niet zo zeker van wat het precies doet. En ik heb gelezen op de Microsoft site toen ik ging naar het downloaden, hij zei, de computer zou beginnen met het afsluiten van elk twee uur na als verstreken, of iets dergelijks. Als ik alleen opstarten in XP en wachten tot Windows 7 is vrijgegeven, zou dit van invloed op het afsluiten? Een laatste vraag, ik ben draait XP 32bit. Maakt het uit of ik krijg 32bit of 64bit Windows 7? Bedankt.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om: ja, waarschijnlijk niet als de nieuwe bootloader verwijderd is goed, ja, nee, maar zou je 64-bit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nou, hoe men een keer over de juiste wijze verwijderen van de bootloader? Oh en de een over de uitschakelingen, mijn vraag waarschijnlijk niet goed geformuleerd. Ik wilde weten of mijn Windows XP zou beginnen afsluiten, of zou het nog steeds normaal, alleen met het Windows-7 afgesloten. Bedankt voor het antwoord.
|
| |||
| |||
| Als u veeg de 7 partitie de XP bootloader moeten nemen, anders kun je gewoon pop in een Win XP cd en repareren. Uitschakelingen zal geen invloed hebben op XP.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ok, bedankt.
|
| |||
| |||
| Voor zover ik ben me bewust van de Officiële Proper Release van Win7 wordt verwacht vóór het verstrijken Release Candidate toch, dus als je alleen te gebruiken totdat het is vrijgegeven en dan ben je gaan tot de aankoop van een kopie, moet niet uit op alle. Straight upgrade is mogelijk denk ik.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| ^ Dat is waar, maar je weet maar nooit als ze in de problemen, kunnen zij niet op tijd vrijgeven. Zeer onwaarschijnlijk is.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe verwijder ik Windows 2000 uit Dual Booting System | regedit57 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 augustus 2009 04:15 |
| Ik heb hulp nodig - PC niet opstarten in Windows | florinp7487 | Windows besturingssystemen | 9 | 2 mei 2009 15:40 |
| Windows XP Niet Booten | jaybob275 | Windows besturingssystemen | 1 | 10 nov 2008 17:26 |
| Windows / PC opstarten | robbiecom | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 27 aug 2007 06:49 |
| Dual Booting (Ubuntu & Windows XP) | Liam | Linux & Alternative OS | 1 | 29 jul 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |