![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ønsker å dobbeltoppstart Windows 7 RC og min nåværende Windows XP. Så vidt jeg er bekymret, hvis jeg oppretter en ny partisjon og installere Windows 7 om at det vil fungere fint som en dobbeltoppstart rett? Siden RC utløper akkurat som beta, hvis jeg var å fjerne Windows 7 fra harddisken når den utløper, vil den skru noe opp? Jeg har hørt om ting som bootmanager, men jeg er ikke så sikker på hva det nøyaktig gjør. Og jeg har lest på Microsoft Site når jeg gikk å laste det ned, det er sagt, datamaskinen ville starte slår hver time etter at hvis utløpt, eller noe lignende. Hvis jeg bare oppstart i XP og ventet før Windows 7 ble lansert, vil det påvirke nedleggelse? Et siste spørsmål, Jeg kjører XP 32bit. Har det noe å si om jeg får 32bit eller 64bit Windows 7? Takk.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For: Ja, sannsynligvis ikke hvis det nye bootloader fjernes på riktig måte, ja, nei, men du bør få 64-bit.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Vel, hvordan en man om riktig fjerner bootloader? Oh, og en om revisjonsstanser, spørsmålet mitt nok ikke var worded høyre. Jeg ønsket å vite om Windows XP skulle begynne å avslutte, eller ville det fortsatt vanlig med bare Windows 7 avsluttes. Takk for svar.
|
| |||
| |||
| Hvis du tørke av 7 partisjonen XP bootloader bør ta over, ellers kan du bare stikke innom en Win XP cd og reparere den. Nedstenginger påvirker ikke XP.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Ok, takk.
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg er klar over den offisielle Riktig Release av Win7 forventes før Release Candidate expiry likevel, så hvis du kun bruker den til den utgis og du skal kjøpe et eksemplar, bør det ikke noe på alle. Straight oppgraderingen er mulig tror jeg. |
|
| |||
| |||
| ^ Det er sant, men du vet aldri om de støter på problemer, de kan ikke slipp på gang. Svært usannsynlig skjønt.