mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Korrupte

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 14:17
Ny Medlem Gruppen

Default Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Korrupte

Jeg ejer et Elonex XP Media Center Edition 2005, for nylig forsøgte jeg at omprogrammere pc'en, da den har en "Gendan fabriksindstillinger" jeg har gjort dette kan gange med noget problem, men jeg partioned drevene og med nogle råd, jeg fik at vide, hvad de skal gøre, men dette aldrig virket, og nu siger

vinduer root> \ system32 \ hal.dll. skal du geninstallere filen

Dette vil ikke engang få en log på skærmen

Jeg kopieres filen fra den bærbare computer, og placeret i cd-drevet, men det vil ikke læse, en fyr på arbejdspladsen kigget på det og har sagt, at han ikke kan ændre BIOS det synes at have låst ned og rådes til at fjerne batteriet fra mor bord for at nulstille og han kan omprogrammere det. Er jeg korrekt, at der kun er et batteri i en pc? som jeg gjorde fjerne det, og som stadig ikke fungerer.
Jeg havde forsøgt at se på PC, men som drev men som pc'en er alle i en alt er på skærmen, og det er vanskeligt at gøre. Enhver hjælp ville være appreacted
Old 29 juni 2009, 00:45
Donor-Gruppen

Ok hjemsøgt, har du fjerne al magt fører og slukke for strømmen til computeren fra stikkontakten, før du taget dette batteri på bundkortet ud? hvis ikke det ville ikke have fungeret. Prøv dette, og det skulle fungere fint mate lad mig ikke.
Old 30. juni 2009, 13:30
Ny Medlem Gruppen

mrberty

Ja jeg gjorde det fjerne alle de magt fører og batteriet blev fjernet, jeg lige har lagt, at batteriet tilbage i efter siden mit sidste indlæg og sat den tilbage i desværre er det stadig de samme
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Installation af XP Media Center Edition iixxxii Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 04:52
Installation af Windows XP Media Center Editon 2005 Fejl! PCHardDrive Windows-operativsystemer 26 13 august 2008 16:34
XP Media Center Edition download, hjælp mig Cew27 Windows-operativsystemer 1 13 april 2008 10:00
Windows Media Center ComputerGuy Windows-operativsystemer 2 27. sep 2007 17:37
"Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005« gregfm General Software Chat 2 23 november 2006 06:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.