![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg ejer et Elonex XP Media Center Edition 2005, for nylig forsøgte jeg at omprogrammere pc'en, da den har en "Gendan fabriksindstillinger" jeg har gjort dette kan gange med noget problem, men jeg partioned drevene og med nogle råd, jeg fik at vide, hvad de skal gøre, men dette aldrig virket, og nu siger vinduer root> \ system32 \ hal.dll. skal du geninstallere filen Dette vil ikke engang få en log på skærmen Jeg kopieres filen fra den bærbare computer, og placeret i cd-drevet, men det vil ikke læse, en fyr på arbejdspladsen kigget på det og har sagt, at han ikke kan ændre BIOS det synes at have låst ned og rådes til at fjerne batteriet fra mor bord for at nulstille og han kan omprogrammere det. Er jeg korrekt, at der kun er et batteri i en pc? som jeg gjorde fjerne det, og som stadig ikke fungerer. Jeg havde forsøgt at se på PC, men som drev men som pc'en er alle i en alt er på skærmen, og det er vanskeligt at gøre. Enhver hjælp ville være appreacted |
|
| |||
| |||
| Ok hjemsøgt, har du fjerne al magt fører og slukke for strømmen til computeren fra stikkontakten, før du taget dette batteri på bundkortet ud? hvis ikke det ville ikke have fungeret. Prøv dette, og det skulle fungere fint mate lad mig ikke.
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| |||
| |||
| mrberty Ja jeg gjorde det fjerne alle de magt fører og batteriet blev fjernet, jeg lige har lagt, at batteriet tilbage i efter siden mit sidste indlæg og sat den tilbage i desværre er det stadig de samme |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installation af XP Media Center Edition | iixxxii | Windows-operativsystemer | 0 | 12 juni 2009 04:52 |
| Installation af Windows XP Media Center Editon 2005 Fejl! | PCHardDrive | Windows-operativsystemer | 26 | 13 august 2008 16:34 |
| XP Media Center Edition download, hjælp mig | Cew27 | Windows-operativsystemer | 1 | 13 april 2008 10:00 |
| Windows Media Center | ComputerGuy | Windows-operativsystemer | 2 | 27. sep 2007 17:37 |
| "Microsoft Windows XP Media Center udgave 2005« | gregfm | General Software Chat | 2 | 23 november 2006 06:44 |
| Thread Tools | |
| |