![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En omista Elonex XP Media Center Edition 2005, äskettäin yritin uudelleen tietokoneen, koska se on "palauttaa tehdasasetukset" Olen tehnyt tähän voi kertaa ei ole ongelma, mutta olen partioned asemat ja joitakin neuvoja kertoi minulle, mitä tehdä, mutta tämä ei koskaan toiminut ja nyt se sanoo ikkunat root> \ system32 \ Hal.dll. Asenna tiedosto tämä ei edes joka kirjautua näytön Kopioin tiedoston kannettava tietokone ja tuotu CD mutta se ei ole lukenut, mies töissä näytti sitä ja sanoi, hän ei voi vaihtaa bios näyttää siltä on lukittu, ja kehotetaan poistamaan akku pois äiti aluksella nollattava ja hän voi uudelleen sitä. Olenko oikeassa, että on vain yksi akku tietokoneeseen? kuten tein poistaa sen ja silti ei toimi. En yritä katsoa PC mutta koska asemia mutta koska tietokone on yhdessä kaikki on monitori ja on vaikea tehdä. Kaikki apu olisi oltava appreacted |
|
| |||
| |||
| Ok ahdisti, ei poistat kaikki valta johtaa ja sammuttaa virta tietokoneeseen pistorasiasta, ennen kuin olet tehnyt tämän akku emolevyn ulos? ellei se ei olisi toiminut. Kokeile tätä, ja se olisi tehtävä sakon materiala anna minulle mitään.
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| |||
| |||
| mrberty Kyllä En poistaa kaikki valta johtaa ja akun poistettiin juuri esittää, että akku takaisin jälkeen, koska viimeinen postitse ja syötimme se takaisin valitettavasti tämä on edelleen sama |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen XP Media Center Edition | iixxxii | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 12th Jun 2009 04:52 |
| Asentaminen Windows XP Media Center Editon 2005 Error! | PCHardDrive | Windows-käyttöjärjestelmät | 26 | 13th Aug 2008 16:34 |
| XP Media Center Edition Lataa, neuvokaa minua | Cew27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 13th Apr 2008 10:00 |
| Windows Media Center | ComputerGuy | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27. Sep 2007 17:37 |
| "Microsoft Windows XP Media Centre painos 2005" | gregfm | General Software Chat | 2 | 23. marraskuu 2006 06:44 |
| Thread Tools | |
| |