mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Corrupt

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 14:17
Nieuw Lid Fractie

Default Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Corrupt

Ik bezit een Elonex XP Media Center Edition 2005, onlangs heb ik geprobeerd te herprogrammeren de pc want het heeft een "fabrieksinstellingen herstellen" Ik heb gedaan kan dit keer geen probleem, maar ik partioned de stations en met enige advies dat ik kreeg te horen wat te doen, maar dit nooit gewerkt en nu zegt

Windows root> \ system32 \ Hal.dll. gelieve opnieuw bestand

dit zal ook niet naar een log in scherm

Kopieer het bestand van de laptop en in de het cd-station, maar het zal niet lezen, een man op het werk keken en heeft gezegd dat hij niet kan veranderen van de BIOS lijkt te zijn vergrendeld en geadviseerd om de batterij te verwijderen uit de moeder boord te resetten en hij kan het herprogrammeren. Ben ik juist dat er slechts een batterij in een pc? zoals ik deed verwijderen en nog steeds niet werkt.
Ik heb proberen te kijken op de PC, maar als de stations, maar als de pc is alles in een alles is in de monitor en het is moeilijk om te doen. Alle hulp zou worden appreacted
Old 29 juni 2009, 00:45
Donor Groep

Ok spookhuis, heeft u alle macht leidt en uitschakelen macht om de computer uit het stopcontact voordat u met deze batterij op het moederbord uit? zo niet zou het niet hebben gewerkt. Probeer dit, en het zou moeten werken mate laat me niet.
Old 30 juni 2009, 13:30
Nieuw Lid Fractie

mrberty

Ja ik heb verwijder alle macht leidt en de batterij is verwijderd heb ik gewoon dat de batterij terug in de na sinds mijn laatste bericht en een stop het terug in helaas is dit nog steeds dezelfde
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Installeren van XP Media Center Edition iixxxii Windows besturingssystemen 0 12 jun 2009 04:52
Het installeren van Windows XP Media Center Editon 2005 Fout! PCHardDrive Windows besturingssystemen 26 13 aug 2008 16:34
XP Media Center Edition downloaden, help me Cew27 Windows besturingssystemen 1 13 apr 2008 10:00
Windows Media Center ComputerGuy Windows besturingssystemen 2 27e sep 2007 17:37
"Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 ' gregfm Algemene programmatuurnoot Chat 2 23 nov 2006 06:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.