mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Corrupt

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 14:17
New Member Group

Default Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Corrupt

Jeg eier en Elonex XP Media Center Edition 2005, sist jeg prøvde å reprogramme PC som det har en "gjenopprette fabrikkinnstillinger" Jeg har gjort dette kan ganger uten problem, men jeg partioned stasjonene og med noen råd jeg ble fortalt hva de skal gjøre, men dette har aldri virket, og nå står det at

Windows root> \ system32 \ hal.dll. må du installere filen

dette vil ikke engang få til en logg på skjermen

Jeg kopierte filen fra laptop og plassert i CD-stasjonen, men det vil ikke lese, en fyr på jobb så på det og har sagt han ikke kan endre bios det synes å ha låst ned og anbefales å fjerne batteriet fra mor bord for å tilbakestille, og han kan reprogramme det. Er jeg riktig at det bare er ett batteri i en PC? som jeg gjorde fjerne det og fortsatt ikke fungerer.
Jeg fikk prøve å se i PC, men som stasjoner, men som PC-er i ett og alt er på skjermen, og det er vanskelig å gjøre. Eventuelle hjelpe ville være appreacted
Old 29 juni 2009, 00:45
Donor Group

Ok hjemsøkt, gjorde du fjerne all strøm fører og slår av strømmen til datamaskinen fra MAINS før du tatt dette batteriet på hovedkortet ut? hvis ikke ville det ikke ha fungert. Prøv dette og det skal fungere fint kompis la meg no.
Old 30 juni 2009, 13:30
New Member Group

mrberty

Ja jeg gjorde fjerne all makt fører og batteriet ble fjernet har jeg bare satt at batteriet tilbake etter siden mitt forrige innlegg og plugget den tilbake i Dessverre er dette fortsatt den samme
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installere XP Media Center Edition iixxxii Windows-operativsystemer 0 12 juni 2009 04:52
Installere Windows XP Media Center Editon 2005 Feil! PCHardDrive Windows-operativsystemer 26 13 august 2008 16:34
XP Media Center Edition nedlasting, hjelp meg Cew27 Windows-operativsystemer 1 13 april 2008 10:00
Windows Media Center ComputerGuy Windows-operativsystemer 2 27. sep 2007 17:37
"Microsoft Windows XP media senter edition 2005 ' gregfm General Software Chat 2 23 nov 2006 06:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.