mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Elonex XP Media Center Edition 2005 saknade filer - Corrupt

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 14:17
New Member Group

Jag äger en Elonex XP Media Center Edition 2005, som nyligen Jag försökte omprogrammera datorn eftersom den har en "återställa fabriksinställningarna" Jag har gjort detta maj gånger utan problem, men jag partioned enheter och med några råd jag fick veta vad de ska göra, men det har aldrig fungerat och nu står

Windows-rot> \ system32 \ Hal.dll. du installera filen

Detta kommer inte ens komma till en logga in skärmen

Jag kopierade filen från den bärbara datorn och placeras i CD-enheten, men det kommer inte att läsa, en kille på jobbet tittat på det och har sagt att han inte kan ändra i BIOS det verkar ha låst upp och uppmanas att ta bort batteriet från moderkortet för att återställa och han kan omprogrammera den. Har jag rätt att det bara finns ett batteri i en dator? som jag gjorde bort det och fortfarande inte fungerar.
Jag gjorde försök att söka i datorn men eftersom enheterna men eftersom datorn är allt i ett allt är i skärmen och det är svårt att göra. Någon hjälp skulle vara appreacted
Old 29 juni 2009, 00:45
Givargruppen

Ok Haunted, fick du bort all makt leder och stänga av strömmen till datorn från elnätet innan du tagit detta batteri på moderkortet ut? om inte det inte skulle ha fungerat. Prova detta och det bör fungera bra kompis jag inte.
Old 30 juni 2009, 13:30
New Member Group

mrberty

Ja jag gjorde bort all makt leder och batteriet har tagits bort Jag har just lagt till att batteriet i efter sedan min senaste inlägget och pluggas det igen tyvärr är det fortfarande samma
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.