![]() |
|
| |||
| |||
| Hej og goddag til alle. Jeg holder på at modtage denne fejlmeddelelse "\ WINDOWS \ SYSTEM32 \ CONFIG \ SYSTEM" i min Windows XP computer. For 1. gang jeg har modtaget denne besked, og jeg repareret min computer ved hjælp af Windows XP installations-cd. Efter 3 til 4 dage Jeg har modtaget denne form for besked med tilbage, og jeg repareret min computer tilbage ved hjælp af Windows XP installations-cd. For 3. gang problemet gentages efter 1 uge, og jeg gjorde det samme igen. I sidste uge problemet gentages igen efter 5 dage, og jeg re-formated hele mit system og slukket Windows Update Service, men nu er problemet at ske igen. Så hvorfor er det sådan her, og hvad skal jeg gøre for det? Til din information, min computer's specifikation som denne: -- - Windows XP Professional Service Pack 2 - Intel Dual Core E2180 Processor - 160GB SATA Harddisk - SATA DVD-RW - Floppy Drive - 1GB DDR2-667 RAM Please hjælp mig med dette. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antager det fulde fejlmeddelelse:
"Windows kunne ikke starte, fordi følgende fil mangler eller er beskadiget C: \ Windows \ system32 \ config \ system " Når dette er tilfældet, og det faktum, at dette er sket flere gange, og efter en omformatere, jeg har mistanke om, at problemet ligger hos din harddisk. Det ville være en god idé at besøge drev producentens websted og håndteringshåndtag deres diagnostik forsyningsværker at tjekke integriteten af drevet. Mit system: Hjem Build
|