![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi ja hei kaikille. Minun pitää saaneen tämän virhesanoman "\ WINDOWS \ SYSTEM32 \ CONFIG \ SYSTEM" minun Windows XP-tietokoneeseen. Vastaavasti 1. kerta, kun olen saanut tämän viestin, ja olen korjannut oman tietokoneen käyttöjärjestelmä on Windows XP: n asennus-CD. Jälkeen 3-4 päivää Sain tällaisen viestin takaisin ja korjata minun tietokone käyttäen Windows XP: n asennus-CD. Jotta 3rd aikaa ongelman toistuvan jälkeen 1viikko ja tein saman asian uudelleen. Viime viikolla ongelma toistu jälkeen 5 päivää ja olen uudelleen formated minun koko järjestelmän ja poissa käytöstä Windows Update Service, mutta nyt ongelma tapahtuu uudelleen. Joten, miksi se on näin ja mitä minun pitäisi tehdä tämän? For your information, minun tietokoneen eritelmä on tältä: -- - Windows XP Professional Service Pack 2 - Intel Dual Core E2180-prosessori - 160 Gt SATA-kiintolevy - SATA-DVD-RW - Floppy Drive - 1GB DDR2-667 RAM Ole hyvä ja auta minua tässä. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen olettaen koko virhesanoma:
"Windows ei voi käynnistää, koska seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut C: \ windows \ system32 \ config \ system " Tässä tapauksessa ja se, että näin on tapahtunut useita kertoja ja jälkeen muotoile, haluan epäilet, että ongelma on kovalevyllesi. Se olisi hyvä ajatus käydä ajaa valmistajan www-sivuilla ja tartu niiden diagnostiikkaan utilities tarkistaaksesi koskemattomuutta asemaan. My System: Etusivu Rakenna
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Virhe tai Ilmoitusnumero Viesti Apua! | gmckinney39 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12. toukokuuta 2009 18:02 |
| Virhesanoma käynnistysviestien | deedee68 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 14. Sep 2008 08:34 |
| Virhesanoma | megatavu | Multimedia & Codecs | 6 | 8. Maaliskuu 2008 18:14 |
| Virhesanoma | legweak | General Software Chat | 1 | 25. lokakuu 2007 09:54 |
| Puuttuvat dll virhesanoma | JMetters | General Software Chat | 7 | 6. Aug 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |