![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi en hallo tegen iedereen. Ik blijf bij ontvangst van deze foutmelding "\ WINDOWS \ SYSTEM32 \ CONFIG \ SYSTEM" in mijn Windows XP-computer. Voor de 1e keer dat ik deze boodschap ontvangen en ik gerepareerd mijn computer met Windows XP-installatie-cd. Na 3 tot 4 dagen ontving ik dit soort berichten weer gerepareerd en ik mijn computer terug met behulp van Windows XP-installatie-cd. Voor de 3e keer het probleem herhaald na 1 week en ik heb hetzelfde opnieuw. Vorige week herhaalde het probleem weer na 5 dagen en ik opnieuw geformatteerde mijn hele systeem en uitschakelen van de Windows Update Service, maar nu het probleem zich opnieuw voordoen. Dus, waarom is dat zo en wat moet ik doen om dit? Voor uw informatie, mijn computer specificatie is als volgt: -- - Windows XP Professional Service Pack 2 - Intel Dual Core E2180 Processor - 160GB SATA Hard Drive - SATA DVD-RW - Floppy Drive - 1GB DDR2-667 RAM Please help me op dit punt. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben uitgaande van de volledige foutmelding is:
"Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand ontbreekt of is beschadigd C: \ windows \ system32 \ config \ system " Dit niet het geval en het feit dat dit gebeurd is enkele malen en na een herformatteren, ik vermoedt dat het probleem met uw harde schijf. Het zou een goed idee om naar het station fabrikant op de website en grijpen hun diagnostische hulpprogramma's om de integriteit van het station. Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Fout of Bericht Bericht Help! | gmckinney39 | Windows besturingssystemen | 3 | 12 mei 2009 18:02 |
| Foutmelding bij opstarten | deedee68 | Virus, spyware & Security | 1 | 14e sep 2008 08:34 |
| Foutbericht | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | De 8 maart 2008 18:14 |
| Foutbericht | legweak | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 25 okt 2007 09:54 |
| Ontbrekende dll foutmelding | JMetters | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 6 augustus 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |