![]() |
|
| |||
| |||
| Hei og hallo til alle. Jeg holder på å motta denne feilmeldingen "\ windows \ system32 \ config \ SYSTEM" i min Windows XP maskin. For 1. gang jeg fikk denne meldingen og jeg reparert min datamaskin med Windows XP installasjons-CDen. Etter 3 til 4 dager Jeg mottok denne typen melding tilbake og jeg reparert maskinen min tilbake ved hjelp av Windows XP installasjons-CDen. For 3. gang problemet gjentas etter 1 uke og jeg gjorde det samme igjen. Forrige uke problemet gjentatt igjen etter 5 dager og jeg re-formated hele systemet og slått av Windows Update-tjenesten, men nå problemet skjer igjen. Så, hvorfor er det slik og hva bør jeg gjøre for dette? For din informasjon, datamaskinen min spesifikasjonen er slik: -- - Windows XP Professional Service Pack 2 - Intel Dual Core E2180-prosessor - 160GB SATA-harddisk - SATA DVD-RW - Diskettstasjon - 1GB DDR2-667 RAM Behage hjelpe meg på dette. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antar hele feilmeldingen:
Windows kunne ikke starte fordi følgende fil mangler eller er skadet C: \ windows \ system32 \ config \ system " Siden dette er tilfelle og at dette har skjedd flere ganger og etter en omformatere, ville jeg mistenker at problemet ligger hos din harddisk. Det ville være en god idé å besøke stasjonen produsentens hjemmesider og hente sine diagnostiske verktøy for å kontrollere integriteten til stasjonen. Min System: Hjem Bygg
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Feil eller merknad Melding Hjelp! | gmckinney39 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 mai 2009 18:02 |
| Feilmelding ved oppstart | deedee68 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 14nde sep 2008 08:34 |
| Feilmelding | megabyte | Multimedia & Kodeker | 6 | 8 mars 2008 18:14 |
| Feilmelding | legweak | General Software Chat | 1 | 25 oktober 2007 09:54 |
| Manglende dll feilmelding | JMetters | General Software Chat | 7 | 6 august 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |