![]() |
|
| |||
| |||
| Hej och hej till alla. Jag håller på att få det här felmeddelandet "\ windows \ system32 \ config \ SYSTEM" i mitt Windows XP-dator. För den 1: a gången jag fick detta meddelande och jag reparerade min dator med Windows XP installations-cd. Efter 3 till 4 dagar fick jag den här typen av budskap och jag reparerade min dator tillbaka använder Windows XP installations-cd. För den 3: e Temne problemet upprepas efter 1 vecka, och jag gjorde samma sak igen. Förra veckan problemet upprepas igen efter 5 dagar och jag re-formaterad hela mitt system och stängt av Windows Update-tjänsten, men nu är problemet inträffar igen. Så, varför är det så här och vad ska jag göra för detta? För din information, min dators specifikation så här: -- - Windows XP Professional Service Pack 2 - Intel Dual Core E2180 processor - 160GB SATA hårddisk - SATA DVD-RW - Floppy Drive - 1GB DDR2-667 RAM Snälla hjälp mig om detta. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag utgår från det fullständiga felmeddelande:
"Gick inte att starta Windows eftersom följande fil saknas eller är skadad C: \ windows \ system32 \ config \ system " Detta är fallet och att detta har hänt flera gånger och efter ett formatera skulle jag misstänker att problemet ligger hos din hårddisk. Det skulle vara en bra idé att besöka köra tillverkarens hemsida och ta deras diagnostiska verktyg för att kontrollera integriteten för enheten. Mitt System: Hem Bygg
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Fel eller Tillkännagivande Message Hjälp! | gmckinney39 | Windows-operativsystem | 3 | 12 maj 2009 18:02 |
| Felmeddelande vid start | deedee68 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 14:e sep 2008 08:34 |
| Felmeddelande | megabyte | Multimedia & Codecs | 6 | 8 mars 2008 18:14 |
| Felmeddelande | legweak | General Software Chat | 1 | 25 oktober 2007 09:54 |
| Saknad dll felmeddelande | JMetters | General Software Chat | 7 | 6 august 2007 10:43 |
| Thread Tools | |
| |