mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Error_install_package_open_failed 1619

Reply

Thread Tools
Old 20. maj 2009, 14:50
Ny Medlem Gruppen

Default Error_install_package_open_failed 1619

Jeg har nogle problemer med at installere visse programmer som Adobe Reader, QuickTime og iTunes.

Jeg kører vista x64 SP1 og netop opdateret min Windows Installer til version 4.5
Fejlmeddelelsen lyder som følger:

ERROR_INSTALL_PACKAGE_OPEN_FAILED 1619 Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontroller, at pakken eksisterer og er tilgængelige, eller kontakte programproducenten for at kontrollere, at dette er en gyldig Windows Installer-pakke.
Old 20. maj 2009, 19:17
Donor-Gruppen

Default Error_install_package_open_failed 1619

Det bedste jeg kunne finde er, at det er et sprog problem. Jeg er ikke programmør eller en stor tech fyr, men jeg forsøger at lære lol. Her er, hvad jeg fandt. Desværre har jeg ikke fundet, hvordan man kan ordne det endnu. Det synes dog, at der ikke er sproglige kode i enten Windows-installationsprogrammet, eller de programmer, du forsøger at installere. Her er de links jeg kigget på:

http://blogs.msdn.com/heaths/archive...languages.aspx

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms533052 (VS.85). aspx (dette indeholder den sproglige kode, yours ville være sr for serbiske jeg mener?)

Heck jeg ikke engang kan finde Windows Installer i mine filer for at se, hvilken version jeg har .........
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.