mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Alt nedbrud

Reply

Thread Tools
Old 9. sep 2007, 04:54
mykul
Guest

Default Alt nedbrud

Meget tilfældigt problem, lige begyndt forekommende ud af det blå, jeg er logget på, og en besked syntes om, RunDLL som APP var stødt på et problem og behov for at lukke. Jeg klikkede Don't Send. Explorer.exe derefter enecountered et problem og behov for at lukke. Jeg klikkede Dont Send. Så ingenting. Jeg trykkede CTRL-ALT-DELETE og gætte hvad ... Windows Jobliste var stødt på et problem, og ... du får det billede. Kan nogen hjælpe?
Old 9. sep 2007, 05:25
Donor-Gruppen

Default Alt nedbrud

Dette er sandsynligvis et problem med registreringsdatabasen. Det kunne bestemt være forårsaget af nogle spyware eller for meget.

Har du nogen anti-spyware/ad-aware apps på pc'en?

Hvad betyder bare genstart pc'en gøre først?

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 9. sep 2007, 05:37
mykul
Guest

Default Alt nedbrud

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Dette er sandsynligvis et problem med registreringsdatabasen. Det kunne bestemt være forårsaget af nogle spyware eller for meget.

Har du nogen anti-spyware/ad-aware apps på pc'en?

Hvad betyder bare genstart pc'en gøre først?
Returnerer den samme fejl. I fejlsikret tilstand pc'en er fine, som får mig til at tro, det kunne være en driver problem, men problemet kun i gang i dag.
Old 9. sep 2007, 05:52
Donor-Gruppen

Default Alt nedbrud

Du har ret, det kunne være føreren relateret.

Hvis problemet er registreringsdatabasen, det kunne være noget-relaterede.

I'm gonna get Evilfantasy i om dette, han er mere erfaren end jeg på denne type spørgsmål.

Bære over med mig, og jeg vil kontakte ham.

-Kanoakavirus
Old 9. sep 2007, 05:58
mykul
Guest

Default Alt nedbrud

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Du har ret, det kunne være føreren relateret.

Hvis problemet er registreringsdatabasen, det kunne være noget-relaterede.

I'm gonna get Evilfantasy i om dette, han er mere erfaren end jeg på denne type spørgsmål.

Bære over med mig, og jeg vil kontakte ham.
Thanks Alex, betyder meget!
Old 9. sep 2007, 09:10
Redaktør Gruppen

Default Alt nedbrud

Har du kørte spyware / virus scanner? Fra hvad jeg har altid opfattet det er (i mangel af et bedre ord) en kryptisk eller generiske fejlmeddelelse. Ligesom Alex sagt kan være flere ting. Har du installeret noget fornylig? Fejlfinding for at "prøve" og smal den ned er den eneste ting at gøre. Har du din XP-cd?

Old 9. sep 2007, 09:54
mykul
Guest

Default Alt nedbrud

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Har du kørte spyware / virus scanner? Fra hvad jeg har altid opfattet det er (i mangel af et bedre ord) en kryptisk eller generiske fejlmeddelelse. Ligesom Alex sagt kan være flere ting. Har du installeret noget fornylig? Fejlfinding for at "prøve" og smal den ned er den eneste ting at gøre. Har du din XP-cd?
Jamen jeg har nogle nyheder, der udelukker en virus problem. Jeg kørte et nummerfortegnelsestjenester genoprette tilstand på boot op, som gav mig fejlsikret tilstand med alle de elementer af den normale vinduer. Jeg vil prøve virus scanner, når jeg er tilbage på maskinen. Nope, ikke installeret noget seneste, og ja jeg har min XP-cd'en.
Old 9. sep 2007, 10:02
Administrator Gruppen

Default Alt nedbrud

Windows reparation løser alle disse reg type spørgsmål.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9. sep 2007, 10:04
Redaktør Gruppen

Default Alt nedbrud

Du kan prøve at køre chkdsk. Det vil arbejde vidundere tider.

Old 9. sep 2007, 10:14
mykul
Guest

Default Alt nedbrud

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Du kan prøve at køre chkdsk. Det vil arbejde vidundere tider.
Og for at gøre dette kommer jeg i gang med en kommandoprompt i fejlsikret tilstand? Det har været aldre, da jeg gjorde en chkdsk
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Alt tilsluttet USB nedbrud xp jezza General Hardware Chat 11 7 december 2008 14:15
STALKER Clear Sky nedbrud ....... Bubba PC & Console Gaming 10 18. sep 2008 08:21
Styrter ned, efter opstart Sandra General Hardware Chat 8 19. jun 2008 01:36
Flere Random nedbrud! Please help??? Er 23 General Software Chat 4 4 juni 2008 08:29
Computer går ned trayde Virus, Spyware & Sikkerhed 10 22. maj 2008 20:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.