![]() |
|
| |||
| |||
| Meget tilfældigt problem, lige begyndt forekommende ud af det blå, jeg er logget på, og en besked syntes om, RunDLL som APP var stødt på et problem og behov for at lukke. Jeg klikkede Don't Send. Explorer.exe derefter enecountered et problem og behov for at lukke. Jeg klikkede Dont Send. Så ingenting. Jeg trykkede CTRL-ALT-DELETE og gætte hvad ... Windows Jobliste var stødt på et problem, og ... du får det billede. Kan nogen hjælpe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er sandsynligvis et problem med registreringsdatabasen. Det kunne bestemt være forårsaget af nogle spyware eller for meget. Har du nogen anti-spyware/ad-aware apps på pc'en? Hvad betyder bare genstart pc'en gøre først?
|
| |||
| |||
| Returnerer den samme fejl. I fejlsikret tilstand pc'en er fine, som får mig til at tro, det kunne være en driver problem, men problemet kun i gang i dag. |
|
| |||
| |||
| Du har ret, det kunne være føreren relateret. Hvis problemet er registreringsdatabasen, det kunne være noget-relaterede. I'm gonna get Evilfantasy i om dette, han er mere erfaren end jeg på denne type spørgsmål. Bære over med mig, og jeg vil kontakte ham.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Har du kørte spyware / virus scanner? Fra hvad jeg har altid opfattet det er (i mangel af et bedre ord) en kryptisk eller generiske fejlmeddelelse. Ligesom Alex sagt kan være flere ting. Har du installeret noget fornylig? Fejlfinding for at "prøve" og smal den ned er den eneste ting at gøre. Har du din XP-cd? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows reparation løser alle disse reg type spørgsmål.
| |||
| |||
| Du kan prøve at køre chkdsk. Det vil arbejde vidundere tider. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alt tilsluttet USB nedbrud xp | jezza | General Hardware Chat | 11 | 7 december 2008 14:15 |
| STALKER Clear Sky nedbrud ....... | Bubba | PC & Console Gaming | 10 | 18. sep 2008 08:21 |
| Styrter ned, efter opstart | Sandra | General Hardware Chat | 8 | 19. jun 2008 01:36 |
| Flere Random nedbrud! Please help??? | Er 23 | General Software Chat | 4 | 4 juni 2008 08:29 |
| Computer går ned | trayde | Virus, Spyware & Sikkerhed | 10 | 22. maj 2008 20:31 |
| Thread Tools | |
| |