![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvin satunnaisesti ongelma, juuri aloittanut tapahtuu tyhjästä, olen kirjautunut ja viestin ilmestyi jossa RunDLL kuin APP oli havainnut virheen, ja tarvitaan tiivistä. Napsautin Älä lähetä. Explorer.exe sitten enecountered ongelma ja tarvitaan tiivistä. Napsautin Dont Lähetä. Sitten ei mitään. Painoin Ctrl-Alt-Delete ja arvaa mitä ... Windows Task Manager oli havainnut virheen, ja ... saat kuvan. Voiko kukaan auttaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on todennäköisesti ongelma rekisterissä. Se voi varmasti aiheuttaa joitakin vakoiluohjelmia tai liian paljon. Onko teillä anti-spyware/ad-aware apps tietokoneeseen? Mitä vain uudelleenkäynnistystä PC tehdä ensiksi?
|
| |||
| |||
| Palauttaa samat virheet. Vikasietotilassa tietokone on hyvä, joka saa minut uskomaan, että voisi olla kuljettajan ongelma, mutta ongelma alkoi vasta tänään. |
|
| |||
| |||
| Olet oikeassa, se voisi olla kuljettajan liittyviä. Jos ongelma on arkisto, se voi olla mitä tahansa liittyviä. I'm gonna get Evilfantasy on tässä, hän on enemmän kokemusta kuin minulla on tällainen ongelma. Vastaa minulle ja minä häneen yhteyden.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Oletko juoksi spyware / virus etsii? Mitä olen aina nähnyt tätä (puuttumisen vuoksi parempi sana) arvoituksellisesti tai yleinen virheilmoitus. Kuten Alex sanoi voi olla mikä tahansa määrä asioita. Oletko asentanut mitään tapahtumat? Vianmääritys "yrittää" ja kapea se alas on ainoa tapa toimia. Onko sinulla XP CD? |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows-korjaus korjaa kaikki nämä reg tyypin kysymyksiä.
| |||
| |||
| Voisit kokeilla chkdsk. Se ihmeitä joskus. |
|
| |||
| |||
| Ja tätä voin käynnistää komentokehotteen vikasietotilassa? Se on ollut ikä, koska tein chkdsk |