![]() |
|
| |||
| |||
| Zeer willekeurig probleem, net begonnen zich uit van de blauwe, ik ingelogd en een bericht verschenen waarin staat rundll als APP had een probleem en moest worden afgesloten. Ik klikte Niet verzenden. Explorer.exe enecountered dan een probleem en moest worden afgesloten. Ik klikte Dont Zenden. Dan niets. Ik drukt op CTRL-ALT-DELETE en raden wat ... Windows Taakbeheer had een probleem en ... je krijgt het beeld. Kan iemand helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is waarschijnlijk een probleem met het register. Het kan zeker worden veroorzaakt door bepaalde spyware of te veel. Heeft u anti-spyware/ad-aware apps op de PC? Wat doet het herstarten van de pc de eerste plaats doen?
|
| |||
| |||
| Retourneren dezelfde fouten. In de veilige modus de pc is goed, dat brengt mij aan te nemen kan het een driver probleem, maar het probleem begon pas vandaag. |
|
| |||
| |||
| Je hebt gelijk, het zou kunnen worden gerelateerd bestuurder. Als het probleem is van het register, kan het iets te maken. I'm gonna get Evilfantasy op deze, hij is meer ervaren dan ik op dit soort kwesties. Bear with me en ik zal contact met hem.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Heb je liep spyware / virus scans? Van wat ik heb altijd gezien is dit (bij gebrek aan een beter woord) een cryptische of generieke foutmelding. Net als Alex gezegd kan worden een aantal dingen. Heeft u onlangs iets geïnstalleerd? Problemen oplossen met "proberen" en smalle hem is het enige wat je hoeft te doen. Heb je een XP-cd? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows repareren fixes al deze reg soort kwesties.
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen chkdsk draaien. Dat werkt soms wonderen. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alles is aangesloten op usb crasht xp | jezza | Algemeen Hardware Chat | 11 | 7 Dec 2008 14:15 |
| STALKER Clear Sky Crashes ....... | Bubba | PC & Gaming Console | 10 | 18e sep 2008 08:21 |
| Crasht na opstarten | Sandra | Algemeen Hardware Chat | 8 | 19 jun 2008 01:36 |
| Verschillende Random Crashes! Please help? | Is 23 | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | De 4 juni 2008 08:29 |
| Computercrashes | trayde | Virus, spyware & Security | 10 | 22 mei 2008 20:31 |
| Thread Tools | |
| |