![]() |
|
| |||
| |||
| Veldig tilfeldig problemet, akkurat startet forekommende ut av det blå, jeg er logget på og en melding syntes om RunDLL som APP hadde et problem og behov for å lukke. Jeg klikket Ikke send. Explorer.exe deretter enecountered et problem, og er nødvendig for å lukke. Jeg klikket Dont Send. Da ingenting. Jeg trykket Ctrl-Alt-Delete og gjett hva ... Windows Oppgavebehandling hadde oppstått et problem, og ... du får bildet. Kan noen hjelpe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er sannsynligvis et problem med registret. Det kan sikkert være forårsaket av enkelte spionprogrammer eller for mye. Har dere noen anti-spyware/ad-aware programmer på PC? Hva betyr bare start pc gjøre først?
|
| |||
| |||
| Returnerer de samme feilene. I sikkermodus PCen er fin, noe som fører meg til å tro det kunne være en driver problem, men problemet bare startet i dag. |
|
| |||
| |||
| Du har rett, kan det være driver relatert. Hvis problemet er registret, kan det være noe relatert. Jeg skal få Evilfantasy inn på dette, han er mer erfaren enn jeg på denne type spørsmål. Bære med meg og jeg vil kontakte ham.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Har du kjørte spyware / virus skanner? Fra hva jeg har alltid sett på dette er (i mangel av et bedre ord) en kryptiske eller generisk feilmelding. Som Alex sa kan være flere ting. Har du installert noe det siste? Feilsøking å "prøve" og smale det ned er det eneste du skal gjøre. Har du din XP-CD? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows reparere løser alle disse reg type problemstillinger.
| |||
| |||
| Du kan prøve å kjøre chkdsk. Som vil jobbe lurer noen ganger. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alt som er koblet til usb krasjer xp | jezza | General Hardware Chat | 11 | 7 desember 2008 14:15 |
| STALKER Clear Sky krasjer ....... | Bubba | PC & Console Gaming | 10 | 18nde sep 2008 08:21 |
| Krasjer etter oppstart | Sandra | General Hardware Chat | 8 | 19 juni 2008 01:36 |
| Flere Tilfeldig krasj! Vennligst hjelp?? | ER 23 | General Software Chat | 4 | 4 juni 2008 08:29 |
| PC-krasj | trayde | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 10 | 22 mai 2008 20:31 |
| Thread Tools | |
| |