![]() |
|
| |||
| |||
| Mycket slumpmässiga problem, precis börjat uppstår ur det blå, jag inloggad och ett meddelande verkade där rundll som APP hade stött på ett problem och som behövs för att avsluta. Jag klickade inte på Skicka. Explorer.exe sedan enecountered ett problem och som behövs för att avsluta. Jag klickade Dont Skicka. Sedan ingenting. Jag tryckte på Ctrl-Alt-Delete och gissa vad ... Windows Task Manager hade stött på ett problem och ... du får bilden. Kan någon hjälpa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta är förmodligen ett problem med registret. Det kan förvisso vara orsakade av vissa spionprogram eller för mycket. Har du några anti-spyware/ad-aware apps på datorn? Vad betyder bara att starta om datorn göra först?
|
| |||
| |||
| Returnerar samma fel. I felsäkert läge datorn är bra, vilket leder mig att tro att det skulle kunna vara en drivkraft problemet, men problemet började i dag. |
|
| |||
| |||
| Du har rätt, det kan vara förarrelaterade. Om problemet är registret kan det vara något samband. I'm gonna get Evilfantasy på den här, han är mer erfaren än jag på denna typ av fråga. Ta med mig så ska jag kontakta honom.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Har du sprang spyware / virus söker? Från vad jag har alltid sett det här är (i brist på ett bättre ord) en kryptisk eller generiska felmeddelande. Precis som Alex sa kan ett obegränsat antal saker. Har du installerat något på sistone? Felsökning att "prova" och smala ner det är det enda att göra. Har du din XP CD? |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows reparation fixar alla dessa reg slags frågor.
| |||
| |||
| Du kan prova att köra chkdsk. Det kommer att göra underverk ibland. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|