Explorer.exe og Dr. Watson postmortem debugger problemer Jeg har problemer med min PC siden jeg fik den nye ting (de ting i min profil) og de problemer, jeg har, er, at til tider en fejl kommer op at sige enten "Explorer.exe har fundet en fejl og behov for at Luk "eller" Dr. Watson Postmortem debugger har fundet en fejl og afsluttes "Det meste af tiden de sker sammen, men kan i vilkårlig rækkefølge, men det andet en normalt opstår, når jeg har sendt fejlrapporten.
Grundlæggende vil jeg gerne vide, hvis nogen ved, hvad er der galt, jeg tror ikke, det er en malware problem, fordi jeg har haft det problem næsten fra den dag, jeg har installeret Windows, men jeg kører gennem malware fjernelse tråd, og vil efterfølgende logfilerne, når de er oprettet.
Som for når det sker, kan det til enhver tid, uden mig virkelig gør noget (at jeg kan huske anyway), men en masse af den tid, det er enten når jeg trykker start (Start-menuen viser ikke på alle, de fejl dukker op i stedet), eller det er, når jeg højreklikke på en fil (igen, ingen menu)
Hvis noget mere info er påkrævet, jeg vil gøre ved bedste for at besvare.
Tak
Mit system: Første OC Processor (s): Intel E2180@2.85 | Bundkort: Gigabyte GA-35.-DS3L | RAM Hukommelse: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 | Grafikkort (r): Gainward ATI 3850 | Lydkort: om bord | Harddisk (e): Seagate Barracuda 7200.7 120GB | Optisk drev (r): HITACHI DVD-ROM GD-2500 | Sag / PSU: Corsair VX450 | Køling: AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm | Network / Internet: om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel | Monitor (s): Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m | Operating System (s): XP Home | |