mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Explorer.exe og Dr. Watson postmortem debugger problemer

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2008, 11:08
Donor-Gruppen

Default Explorer.exe og Dr. Watson postmortem debugger problemer

Jeg har problemer med min PC siden jeg fik den nye ting (de ting i min profil) og de problemer, jeg har, er, at til tider en fejl kommer op at sige enten "Explorer.exe har fundet en fejl og behov for at Luk "eller" Dr. Watson Postmortem debugger har fundet en fejl og afsluttes "Det meste af tiden de sker sammen, men kan i vilkårlig rækkefølge, men det andet en normalt opstår, når jeg har sendt fejlrapporten.

Grundlæggende vil jeg gerne vide, hvis nogen ved, hvad er der galt, jeg tror ikke, det er en malware problem, fordi jeg har haft det problem næsten fra den dag, jeg har installeret Windows, men jeg kører gennem malware fjernelse tråd, og vil efterfølgende logfilerne, når de er oprettet.

Som for når det sker, kan det til enhver tid, uden mig virkelig gør noget (at jeg kan huske anyway), men en masse af den tid, det er enten når jeg trykker start (Start-menuen viser ikke på alle, de fejl dukker op i stedet), eller det er, når jeg højreklikke på en fil (igen, ingen menu)

Hvis noget mere info er påkrævet, jeg vil gøre ved bedste for at besvare.

Tak

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 December 2008, 19:13
Medlem Gruppen

Default Explorer.exe og Dr. Watson postmortem debugger problemer

prøve at køre memtest http://www.memtest.org/ (sorry hvis im ikke tilladt at skrive links im nyt)
undertiden ram kan forårsage problemer, som denne
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer med Regedit, Explorer og. Exe-filer! nibnibz Windows-operativsystemer 6 29th May 2009 17:11
Windows Explorer Problemer ... Jeg tror! Hjælp! marky7186 Windows-operativsystemer 1 4. sep 2008 03:49
Doc Watson-fejl, når du downloader fra mit Canon digitalkamera Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 4 4 marts 2008 20:40
Internet Explorer problemer newbcpu Webbrowsere & FTP Klienter 1 4 januar 2008 21:17
Et par problemer med Internet Explorer af537 Webbrowsere & FTP Klienter 2 8. sep 2007 04:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.