vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Explorer.exe ja tohtori Watson jälkipuinti debugger ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2008, 11:08
Rahoittajien ryhmän

Default Explorer.exe ja tohtori Watson jälkipuinti debugger ongelmia

Minulla on ongelmia minun PC koska sain uuden kamaa (tavaraa profiilissani) ja ongelmia Minulla on se, että toisinaan virhe tulee sanoa joko "explorer.exe on havainnut virheen, ja tuote on lähellä "tai" Tohtori Watson jälkipuinti debuggeri on havainnut virheen, ja tuote on suljettava "Suurimman osan ajasta ne sattuvat yhteen, mutta se voi olla missä tahansa järjestyksessä, mutta toinen yleensä tapahtuu, kun olen lähettänyt virheraportin.

Pohjimmiltaan, haluan tietää, jos joku tietää, mikä on vialla, en usko, että se on haittaohjelma ongelma, koska olen ollut ottaa ongelma lähes siitä alkaen, kun olen asentanut Windows, mutta olen jo kautta haittaohjelmien poistoon lankana, ja julkaisee tukit, kun ne luotiin.

Kuten silloin, kun se tapahtuu, se voidaan milloin tahansa, ilman minua oikeastaan tee mitään (että en voi muistaa, anyway), mutta paljon aikaa se on joko kun paina Start (Käynnistä-valikossa ei näy lainkaan, että virhe tulee sen sijaan), tai se on, kun napsautetaan hiiren kakkospainikkeella (again, ei-valikossa)

Jos jokin lisätietoja tarvitaan, I'll tehdä parhaiten vastata.

Kiitos

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 joulukuu 2008, 19:13
Jäsen

Default Explorer.exe ja tohtori Watson jälkipuinti debugger ongelmia

yritä ajaa memtest http://www.memtest.org/ (sorry jos im saa blogiteksteissä im uusi)
joskus ram voi aiheuttaa ongelmia, kuten tämän
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ongelmia Regedit, Explorer ja. Exe-tiedostot! nibnibz Windows-käyttöjärjestelmät 6 29th Jun 2009 17:11
Windows Explorer-ongelmat ... Uskon! Apu! marky7186 Windows-käyttöjärjestelmät 1 4. Sep 2008 03:49
Doc Watson virheilmoituksen ladata minun kaniikki digitaalikamera Kona1984hawaii Multimedia & Codecs 4 4th Mar 2008 20:40
Internet explorer ongelmia newbcpu Web-selaimet ja FTP Clients 1 4. Jan 2008 21:17
Pari ongelmia Internet Explorer af537 Web-selaimet ja FTP Clients 2 8. Sep 2007 04:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.