Explorer.exe ja tohtori Watson jälkipuinti debugger ongelmia Minulla on ongelmia minun PC koska sain uuden kamaa (tavaraa profiilissani) ja ongelmia Minulla on se, että toisinaan virhe tulee sanoa joko "explorer.exe on havainnut virheen, ja tuote on lähellä "tai" Tohtori Watson jälkipuinti debuggeri on havainnut virheen, ja tuote on suljettava "Suurimman osan ajasta ne sattuvat yhteen, mutta se voi olla missä tahansa järjestyksessä, mutta toinen yleensä tapahtuu, kun olen lähettänyt virheraportin.
Pohjimmiltaan, haluan tietää, jos joku tietää, mikä on vialla, en usko, että se on haittaohjelma ongelma, koska olen ollut ottaa ongelma lähes siitä alkaen, kun olen asentanut Windows, mutta olen jo kautta haittaohjelmien poistoon lankana, ja julkaisee tukit, kun ne luotiin.
Kuten silloin, kun se tapahtuu, se voidaan milloin tahansa, ilman minua oikeastaan tee mitään (että en voi muistaa, anyway), mutta paljon aikaa se on joko kun paina Start (Käynnistä-valikossa ei näy lainkaan, että virhe tulee sen sijaan), tai se on, kun napsautetaan hiiren kakkospainikkeella (again, ei-valikossa)
Jos jokin lisätietoja tarvitaan, I'll tehdä parhaiten vastata.
Kiitos
My System: Ensinnäkin OC Processor (s): Intel E2180@2.85 | Emolevy: Gigabyte GA-P35-DS3L | RAM-muisti: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 | Graphics Card (s): Gainward ATI 3850 | Äänikortti: aluksella | Kiintolevy (t): Seagate Barracuda 7200.7 120GB | Optinen asema (t): HITACHI DVD-ROM GD-2500 | Asia / PSU: Corsair VX450 | Jäähdytys: AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm | Network / Internet: aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli | Monitor (t): Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m | Operating System (s): XP Home | |