mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Explorer.exe og Dr Watson postmortem feilsøkingsprogram problemer

Reply

Thread Tools
Old 18th 2008 des 11:08
Donor Group

Default Explorer.exe og Dr Watson postmortem feilsøkingsprogram problemer

Jeg har problemer med min PC siden jeg fikk nye ting (de ting i profilen min) og de problemene jeg har, er det til tider, en feil kommer opp si enten "explorer.exe har oppstått en feil og må lukk "eller" Dr Watson Postmortem feilsøkingsprogram har oppstått en feil og må lukkes "Mesteparten av tiden de skjer samtidig, men kan være i en hvilken som helst rekkefølge, men den andre oppstår vanligvis når jeg har sendt feilrapporten.

I utgangspunktet vil jeg vite om noen vet hva som er galt, jeg tror ikke det er en malware problem fordi jeg har hatt problemet nesten fra den dagen jeg installerte Windows, men jeg kjører gjennom malware fjerning tråden, og vil publisere loggene når de er opprettet.

Som for når det skjer, kan det når som helst, uten meg virkelig gjør noe (som jeg kan huske likevel), men mye av tiden det er enten når jeg trykker start (start-menyen vises ikke i det hele tatt, den feilmelding kommer opp i stedet), eller er det når jeg høyreklikker på en fil (igjen, ikke-menyen)

Hvis noen mer informasjon er nødvendig, jeg gjør etter beste for å svare.

Takk

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 28 Dec 2008, 19:13
Medlem Group

Default Explorer.exe og Dr Watson postmortem feilsøkingsprogram problemer

prøve å kjøre memtest http://www.memtest.org/ (beklager hvis im ikke lov å poste linker im ny)
noen ganger ram kan føre til problemer som dette
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.