| Jag har problem med min dator sedan jag fick nya saker (de saker i min profil) och de problem jag har, är att ibland, ett fel kommer upp säger antingen "explorer.exe har stött på ett fel och måste nära "eller" Dr Watson EFTERSNACK debugger har uppstått ett fel och måste avslutas "De flesta av de Temne de råkar tillsammans, men kan i valfri ordning, men den andra en oftast när jag har skickat felrapporten.
I grund och botten vill jag veta om någon vet vad som är fel, jag tror inte att det är en malware problem eftersom jag har haft problem nästan från den dag jag installerade Windows, men jag kör genom malware avlägsnande tråd, och kommer att publicera loggarna när de skapas.
Som när det händer kan man när som helst, utan jag verkligen gör något (som jag kan minnas i alla fall), men en hel del av tiden är det antingen när jag trycker på start (Start-menyn visas inte alls, fel kommer upp istället), eller så är det när jag högerklickar på en fil (igen, ingen meny)
Om någon mer info behövs, jag gör med bästa för att svara.
Tack
Mitt System: Första OC Processor (s): Intel E2180@2.85 | Moderkort: Gigabyte GA-P35-DS3L | RAM Minne: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 | Grafikkort (s): Gainward ATI 3850 | Ljudkort: ombord | Hårddisk (s): Seagate Barracuda 7200.7 120GB | Optisk enhet (er): HITACHI DVD-ROM GD-2500 | Mål / PSU: Corsair VX450 | Kylning: AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm | Nätverk / Internet: ombord / förment 10Meg virgin kabel | Monitor (s): Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m | Operating System (s): XP Home | |