mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Det lykkedes ikke at opdatere Windows

Reply

Thread Tools
Old 26 December 2008, 13:51
Medlem Gruppen

Default Det lykkedes ikke at opdatere Windows

Jeg har for nylig blev bedt om at opdatere mit Vista aktiveret laptop, der er fine. Da jeg forsøgte at gøre det, man sagde, at jeg var nødt til at installere en opdatering til Windows Update (Hvor ironisk, tænkte jeg), så jeg klikkede på "OK", og gjorde det muligt for drift gennem UAC og ventede i et stykke tid, men det bliver ved med at sige, at installationen mislykkedes med koden 800B0100 og Microsoft hjælpe systemet stadig som ubrugelige som nogensinde.

Enhver hjælp ville være godt, jeg kan lide at holde min laptop up to date!
Old 26 December 2008, 14:04
Redaktør Gruppen

Har du set denne side? http://support.microsoft.com/kb/947366

Old 26 December 2008, 14:22
Medlem Gruppen

Jeg hentede Vista Update Readiness værktøj og dets formodes at være installerer i øjeblikket, vil fortælle dig, hvordan det går.

* update * Det ser ud til at hænge ved installation .. nogen idéer?
Old 26 December 2008, 15:45
Donor-Gruppen

Gå til Windows Update, manuelt via Clicky link på din Start / Programmer menuen. Du må IKKE bruge Firefox eller en anden browser. Følg instruktionerne, og glemme alt om din automatiske opdatering ting til dette. Det er et besvær, jeg har 5 computere i en kort periode med denne ting, men det vil arbejde sig ud. Også vil jeg foreslå, du tænder for UAC thingie OFF.
Old 26 December 2008, 16:13
Medlem Gruppen

Det gjorde ikke hjælpe meget. Den virker bare siger, at søge efter opdateringer derefter går rød og giver mig en fejl kode, som er lige så meget brug som en creme skive. Det selv siger jeg ikke har gjort en opdatering søgning før. Jeg forsøgte at gå på Windows Update-websted i Internet Explorer, men det sagde gøre det gennem start-menuen.

Hvor svært kan det være at opdatere sprængte ting!
Old 26 December 2008, 16:18
MJM
Donor-Gruppen

Jeg anbefaler ikke at dreje UAC off, men det er bare fordi jeg ikke kan måle, hvordan kan den fyr er lykkedes at arbejde med pc'er.

Mit system: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Bundkort:
Mobile Intel PM965 Express Chipset
RAM Hukommelse:
1024 + 2048MB DDR2 667
Grafikkort (r):
ATI HD 2600 XT
Lydkort:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Harddisk (e):
200GB 5400RPM
Optisk drev (r):
DVD Super Multi
Sag / PSU:
Satellite A200-serien
Køling:
Stock
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (s):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 26 december 2008, 16:20
Medlem Gruppen

Hardware jeg kan gøre, XP, jeg kan gøre, Vista bare synes at gøre alt for lang og kompliceret. Du kan give mig en vejledning, hvis du vil, jeg er kompetente nok til at følge nogle gode anvisninger, men jeg forlader UAC slået til, fordi det ikke genere mig, og det betød at være sikker
Old 26 December 2008, 17:04
Redaktør Gruppen

Jeg er ikke sikker på, at dette hænger sammen, men det er arbejdet for mig i fortiden. Tilføj Windows Update til din Trusted Sites.

>> Klik her <<

Old 27 December 2008, 02:28
Medlem Gruppen

Det allerede er ..
Netop forsøgt at installere Vista SP2, og jeg fik den samme fejl. Jeg tror ikke, jeg har manipuleret med noget til at bryde det skønt ..
Old 27 December 2008, 03:57
Donor-Gruppen

Vista SP2? Jeg kan ikke erindre, at en ........
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.