![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig blev bedt om at opdatere mit Vista aktiveret laptop, der er fine. Da jeg forsøgte at gøre det, man sagde, at jeg var nødt til at installere en opdatering til Windows Update (Hvor ironisk, tænkte jeg), så jeg klikkede på "OK", og gjorde det muligt for drift gennem UAC og ventede i et stykke tid, men det bliver ved med at sige, at installationen mislykkedes med koden 800B0100 og Microsoft hjælpe systemet stadig som ubrugelige som nogensinde. Enhver hjælp ville være godt, jeg kan lide at holde min laptop up to date! |
|
| |||
| |||
| Har du set denne side? http://support.microsoft.com/kb/947366 |
|
| |||
| |||
| Jeg hentede Vista Update Readiness værktøj og dets formodes at være installerer i øjeblikket, vil fortælle dig, hvordan det går. * update * Det ser ud til at hænge ved installation .. nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| Gå til Windows Update, manuelt via Clicky link på din Start / Programmer menuen. Du må IKKE bruge Firefox eller en anden browser. Følg instruktionerne, og glemme alt om din automatiske opdatering ting til dette. Det er et besvær, jeg har 5 computere i en kort periode med denne ting, men det vil arbejde sig ud. Også vil jeg foreslå, du tænder for UAC thingie OFF. |
|
| |||
| |||
| Det gjorde ikke hjælpe meget. Den virker bare siger, at søge efter opdateringer derefter går rød og giver mig en fejl kode, som er lige så meget brug som en creme skive. Det selv siger jeg ikke har gjort en opdatering søgning før. Jeg forsøgte at gå på Windows Update-websted i Internet Explorer, men det sagde gøre det gennem start-menuen. Hvor svært kan det være at opdatere sprængte ting! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg anbefaler ikke at dreje UAC off, men det er bare fordi jeg ikke kan måle, hvordan kan den fyr er lykkedes at arbejde med pc'er.
| |||
| |||
| Hardware jeg kan gøre, XP, jeg kan gøre, Vista bare synes at gøre alt for lang og kompliceret. Du kan give mig en vejledning, hvis du vil, jeg er kompetente nok til at følge nogle gode anvisninger, men jeg forlader UAC slået til, fordi det ikke genere mig, og det betød at være sikker |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, at dette hænger sammen, men det er arbejdet for mig i fortiden. Tilføj Windows Update til din Trusted Sites. >> Klik her << |
|
| |||
| |||
| Det allerede er .. Netop forsøgt at installere Vista SP2, og jeg fik den samme fejl. Jeg tror ikke, jeg har manipuleret med noget til at bryde det skønt .. |
|
| |||
| |||
| Vista SP2? Jeg kan ikke erindre, at en ........ |